.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Katalog blogów

w katalogu znajdują się tylko aktywne blogi
wybierz kategorie i przeglądaj katalog blogów
parostatek

Parostatkiem z przyjacielem płynę, zobaczyć co tam dalej jest...

Moja Laura..

Chciałabym, by moje dziecko nie umarło.. Chciałabym je mieć z powrotem.. ;(

*Cała ja*

To o czym myślę, co mnie trapi i cieszy. To co przeżywam co dnia.

Raspberries pleasure

N A M I D A K A I K E N Grafomanka Malinowe Przyjemności

Kocham wiec istnieje, oto mój koniec i początek..

O pięknych wspomnieniach, wspaniałych marzeniach i tym tu i teraz

Samotność w ciszy

Tu gdzie każda sekunda, mijająca minuta, uciekająca godzina jest myślą zapisaną w pamiętniku prawdziwego mojego życia.

Niebieski Ptak i jego świat...

Wierzysz w niebieskie ptaki? To One przychodzą do Ciebie w nocy gdy śpisz, kolorują Twoje sny... Jestem jednym z nich... Niebieski Ptak to ja..

Prawdziwie wymyślone...

świat według blondynki...

.jesteś podwiniętą rzęsą pod moją powieką! '''

W objęciach ulic w zamieszaniu Jesteś zapachem na moim ubraniu Połamane leżą łóżka drżą spuchnięte lepkie usta Cichosza!

Negliż

Kto nie dotknął ziemi ni razu, Ten nigdy nie może być w niebie

...Czym więcej ludzi jest obok mnie, tym bardziej czuję się samotna... serce, cicho... nie przeszkadzaj...

Ślady zasypał piasek.. Wiatr rozprosił zapach... Ciepło odebrał mróz... A przecież wszystko było idealnie...

Mrok mojej duszy...

Oto ja ukryta w ciemnym kącie z papierosem w ręku szepcząca do siebie wyznania włosy zasłaniające świat- wieczna samotność teraz już mnie znasz...

Lala bez oczu

Gdyby lala mogła widzieć. Jaki świat by zobaczyła?

O miłości,przyjaźni,szczęściu i lęku

"Kiedy będziemy starzy zawiśniemy nad światem w hamaku swoich wspomnień"-więc zadbajmy żeby był to bardzo barwny hamak

Welcome to The Asylum...

cisza mówi. pisane ciszą.

Udręczona Życiem

Czy mieliście kiedyś w swoim życiu taką chwilę, kiedy wszystko wali wam się na głowę, nie potraficie się już niczym cieszyć i nie ma żadnego wyjścia z danej sytuacji?...

Źrebakowo

Właściwie nic ciekawego.

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

fajnie ‹› blog ani ‹› big love ‹› need for speed ‹› rodzinne opow ‹› hip hop szablon www ‹› kody do gry pet party po polsku ‹› green day tre cool opowiadanie ‹› aleksandra ‹› kod do gry pet party na nk ‹› kod do gry pet party na ‹› sterling knight w dzieci ‹› opowiadania yaoi g-dragon ‹› kody na kase do gry pet party na nk ‹› nagie 15latki ‹› opowidanie erotyczne harry potter ‹› lil wayne ‹› maj ‹› kody do gry pet party na nk ‹› siostr ‹› kod do gry pet party ‹› italia ‹› kod do gry pet party na kase ‹› wyjazd ‹› wiersz o Janie Brzechwie ‹› bad love ‹› nan k koniec wakacji ‹› kody na litere p do gry Pet party ‹› kody do gry domowych party na nk ‹› justin bieber i sean kingston nagrali nowe 4 piosenki ‹› gadu gadu justin bieber ‹› smak ‹› Asres e-mail Sterlinga Knighta ‹› poszukiwanie ‹› kod na szafiry do gry pet party na nk ‹› kod do pet party na nl ‹› wiersz dla mamy ktorej juz ni ‹› najnowsze gry ‹› kot do pet party na 1000 ‹› Akatsuki yaoi ‹› disco polo cliver ‹› cinema bizarre opowiadania ‹› pet party kody do gry ‹› kurde ‹› kody do gry Goodgame gangster ‹› seks jest jak dobra tabliczka czekolady ‹› kad na kase kayt pary ‹› bad ‹› jedzenie ‹› kod do gry pet party na syafirz ‹› opowiadanie edward cullen ‹› kodz do gry ostateczna rozgryfka ‹› jak zrobic szafiry do gry na nk pet partyt ‹› dziki ‹› kod na szafiry w pety party

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin