.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Ostatnio ocenione notki

Każda notka w rankingu zdobyła minimum 3 głosy
Rozdział I

[głosów: 3] Aidan otworzył oczy czując nieprzyjemne dreszcze na całym ciele i przenikliwe zimno przedostające się przez kołdrę. Jego pokój znajdujący się na poddaszu miał...

Regulamin.

[głosów: 3] 1. Wybierasz szablon i pobierasz go. 2. Podajesz w księdze adres bloga na którym zostanie wykorzystany. 3. Możesz dodać nas do ulubionych. 4. Nie usuwasz podpisów...

21.

[głosów: 3] Dziś jest sylwester,  Kurwa. Nie dokończyłem. Bo dziś jest Niuł jer!  Yyy... No to tak. Ranek, nic nadzwyczajnego, później do biedronki po towary i po...

19.

[głosów: 3] Dziewiętnasty urywek z pamiętnika. Wczoraj nie mogłem się doczekać, aż rozdam te prezenty ^^A jak się najarałem na swoje! =)W końcu dostałem bluzę, książkę Eragon (2...

18.

[głosów: 3] Osiemnasty urywek z pamiętnika. Przemyślałem pewne rzeczy. Ale nadal potrzebuję pomocy. Co się wydarzyło od wczoraj? Przeczytaj ;) Gdy już poszedłem do łóżka,...

17. (Help!)

[głosów: 3] Czy tego bloga czyta jakiś psychoterapeuta?Mówię (piszę) serio! HELP! Pomóżcie, proszę! Ona (Klaudia) mnie dręczy! Każdego wieczoru czuję, jakby siedziała obok mnie,...

16.

[głosów: 3] Dziś nie poszedłem do szkoły. I tak się nudziłem, ale uniknąłem jasełek ^_^Chcę Wam powiedzieć, że chłopaki też mają uczucia!Czuję się tak sobie. Niektóre piosenki są...

15. i dalsza ostra jazda! :D

[głosów: 3] Dzisiaj była najpierw matma, zamiast polaka. Nuudyyy. Później infa (weee!) a na niej wolny czas! (weee! x2) póżniej anglik... Znowu bitwa o drzwi. A Klaudia...

14. i ostra jazda :D

[głosów: 3] 14. i ostra jazda :D Dziś było ostro :DWszystko zaczęło się od jednego: w niedzielę dostałem nowe buty, takie fajne, białe, podobne do sneakerów, czyli najlepszych...

Święta, święta idą :P

[głosów: 3] To nie jest urywek z pamiętnika. Idą święta, więc... Macie rację :> Znowu kombinuję z HTMLem :> Ten śnieg to dowód :> Na tysiaka dodam coś naprawdę mocnego...

Inni...

[głosów: 3] Ja jestem inny niż inni xd. Dostałem komentarz "znajdź se inną" "wiem, że łatwo powiedzieć" - i wiem kto to. Klaudia albo Zuźka, ale raczej ta druga. Masz racje, to...

Teraz coś więcej.

[głosów: 3] Będzie o Klaudii. Ja. I moje uczucia: Jestem niski, smutny, niespełniony, i,  jak większość się domyśla, nie mam dziewczyny i nigdy nie miałem. Klaudia -...

O sobie - extended version.

[głosów: 3] Coś mi się gry znudziły, a mam wenę czy coś, to napiszę coś więcej o sobie. Ostatnio mama mi powiedziała, że dojrzewam. Dziwne uczucie, myśl, że znajdzie się w tym...

13.

[głosów: 3] Uuch.. Długo mnie nie było. Kara. Ale napiszę więcej ;]Hmmm... Wczoraj...  W szkole pijemy mleko (ja nie znoszę zwykłego smaku, zawsze dokupuję smakowe rurki...

12.

[głosów: 3] Dziś... Dokończyłem film, grałem, czytałem komixxy, grałem, słuchałem muzy i grałem ;pPóźniej pojechałem do Karola. Przez półtorej godziny się nie odzywaliśmy do...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin