.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza " Patrycja Skotarczak", strony 1 - 15 z 634

Hello jestem Patrycja xd Jestem tu nowa Dodawajcie jagby coś komcie i opinie choc wiem że ten blog na opinie nie zasługuje ale plis Za komcie i opisy z góry thx

1-go września zaczyna się szkoła, więc i my po wakacyjnej przerwie powróciliśmy do wyrywania uczennic spod polskich gimnazjów i liceów. Naszą kolejną zdobyczą jest...

Nawet się nie obejrzałem jak uderzyło mi 30 wiosen. Z Londka Zdroju Paker przysłał kartkę urodzinową z wielką murzyńską dupą na odwrocie. To nieuniknione, że...

Nawet się nie obejrzałem jak uderzyło mi 30 wiosen. Z Londka Zdroju Paker przysłał kartkę urodzinową z wielką murzyńską dupą na odwrocie. To nieuniknione, że...

Nawet się nie obejrzałem jak uderzyło mi 30 wiosen. Z Londka Zdroju Paker przysłał kartkę urodzinową z wielką murzyńską dupą na odwrocie. To nieuniknione, że...

Ależ nam się ten sposób na laski podoba. Stary sprawdzony numer na podwiezienie. Nie będziemy Wam ściemniać, że wymyślamy jakieś skomplikowane sposoby na pdoerwanie...

Ależ nam się ten sposób na laski podoba. Stary sprawdzony numer na podwiezienie. Nie będziemy Wam ściemniać, że wymyślamy jakieś skomplikowane sposoby na pdoerwanie...

  Patrycja Markowska (ur. 21 grudnia 1979 w Warszawie[1]) – polska piosenkarka pop-rockowa. Swoją muzyczną karierę rozpoczęła w 2001, wydając...

Patrycja Markowska (ur. 21 grudnia 1979 w Warszawie) – polska piosenkarka pop-rockowa. Jest córką lidera zespołu Perfect – Grzegorza Markowskiego. Swoją...

Cześć ta Patrycja moja współautorka zmieniła mi hasło właśnie mi przyszło na e-mail ze zmienione zostało więc ja zmieniłam jeszcze raz. nie wiedzialam ze ona taka...

o8.o4.2oo7 - Wielka Niedziela Stajnia boks Emili, ujeżdżalnia ( kryta ) Emili Pojawiłam się w stajni po 13, zostawiono mnie na krótko bo pogoda niedopisywała, a...

06.04.07 - Piątek Emili Teren, las Wcześnie pojawiłam się w stajni. Każdego konia poczęstowałam jabłkiem i kostką cukru. Jednak Dora i Wenus dostał jeszcze po...

.05.2007 rok - czwartek Tofi Teren, polei i mała ujeżdzalnia no i padok. Na padoku stał Tofi, od pierwszego wejrzenia już mi się spodobał więc postanowiłam wziąść...

Siemka Wszystkim !!! :* Dawno nie pisałam wiec napiszę jedną notkę :) dla odmiany :) Napiszę Wam jak się pokłuciłam z Patrcyj i dlaczego ?:( no wiec zaczeło to sie...

Patrycja - imię Patrycja wywodzi się z łaciny i oznacza "człowiek dobrze, szlachetnie urodzony". Jest żeńskim odpowiednikiem imion: Patryk, Patrycjusz i Patrycy....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..42 43

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin