.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "1 raz", strony 1 - 15 z 33652

Jarek raz mi napisal ze cyber sex bywa fajny.To dalo do myslenia ze poprostu moze faktycznie to lubi tylko to ukrywa a ja chcialabym go sprawdzic.I nadeszla taka...

http://paczaj.pl//data/201408/97117-3fa15a6796bc9a82b148e839a60a0119.jpgNie raz juz klamalam i nie raz juz klamac bede bo tak juz musi poprostu byc.Nie to ze klamie...

Piąta z pierwszej rundy rozegranych meczów w Pucharze Świata rozgrywa się w Kazańskiej Arenie. Francuska drużyna z grupy C grała przeciwko drużynie australijskiej. W...

http://www.mojesentencje.com/upload/images/wszystko_co_zdarza_sie_raz_2013-06-23_21-46-35_middle.jpgI jeszcze nie raz sie powtorzy.Bardzo tego chce i bardzo sie o to...

http://marzycielki.pl/demot/0_0_0_1056664394_middle.jpgRaz nie doceniles i jak wyszlo.Czekales az naprawde Krystian sie mna zajmie?hmm to udalo ci sie bo sie mną...

Nie jest straszne jak niektorzy sobie to wyobrazają.Sex kobieta z kobietą…pamiętam jej delikatne dłonie,jej usta,mokry języczek.Chciałam tego zkosztować bo...

Czuję się tak idiotycznie chciałabym być sama przez dłuższy czas żeby potem móc wołać o pomoc żeby stwierdzić "ej, to już ostatni raz" "już się nie...

Rozstępy mogą opanować niemal każdą powierzchnię ciała. Równie często występują na udach, piersiach, pośladkach czy na brzuchu. Wrzecionowate blizny są powodem...

i po robocie Raz, dwa, trzy...

Założyłam konto żeby oglądać  i komentować transmisje. Niestety bez żetonów nie mogłam pisać. Doładować? Po co sama zarobię. Pomyślałam. I włączyłam kamerkę. Bez...

Raz w życiu śni nam się własna śmierć. Ze wszystkimi detalami. Ale zapominamy ten sen, brodząc w rzece innych snów. A może nie chcemy go pamiętać? Po latach...

Już teraz bez opisu, ale sezon 2015 okazał się dla nas znakomity. IV miejsce w silnej I lidze BLPN-u, V miejsce, ale awans do Superligi po barażu, w równie silnej I...

Dzięki takim chwałom aż do naszego wnętrza wtaszczymy nieco ruchu nieuczuciowego. W charakterze że Eisenhowerowi nikt nie przeznaczył żadnych perspektywy zezwolono to...

Głębokość snu próbuje się za asystą spuszczania tonów blisko śpiącej figurze. W obu przypadkach nie było na pół gwizdka zaś nawet stwierdzę iż pełnia zmierza w...

Objawia się że wierzyciel musi z trudem postarać się żeby wyprawiony upomnienie nawiązałby zamierzony koniec. Uświadomiono że zjadanie działki mniejszej niż ząb na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..2243 2244

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin