.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "baciary - hej kawalerowie", strony 136 - 150 z 10567

Hej! Nazywam się Irmina i mam 15. Moi znajomi mówią na mnie Irys, bo po 1. koffam te kwiatuszki, a po 2. to przezwisko jest tak jakby z mojego imienia. Mam młodszą...

Hej! Sorry że wczoraj nie pisałam notki ale byłam na zawodach w pin-ponga. Gdy wróciłam poszłam spać. Potem poszłam się dowiedzieć o lekcje do mojej przyjaciółki...

Hej wszystkim fanom mojego bloga , wrogom antywrogom no i wsszyskim którzy czytaja mojego jakże skromnego blooga. Dziś w szkole ... oczywiście nasza szkoła musiała...

HEJ!! Dzisiaj postanowiłam założyć tego bloga. Będzie on o moich dniach w których wymyślę wynalazki. Jeśli ktoś zna mnie dobrze to wie że gdy związuje włosy wstążką...

Hej!!!!  Witam was na moim blogasku i życzę miłego czytanka moich bazgrołków:)  Jest to mój 2 blog(pierwszy mam na wp)i na nim będę opisywała różne rasy...

Hej!!!!  Witam was na moim blogasku i życzę miłego czytanka moich bazgrołków:)  Jest to mój 2 blog(pierwszy mam na wp)i na nim będę opisywała różne rasy...

Hej!!!!  Witam was na moim blogasku i życzę miłego czytanka moich bazgrołków:)  Jest to mój 2 blog(pierwszy mam na wp)i na nim będę opisywała różne rasy...

Hej!   Wiem długo nie pisałam ale postanowiłam pisać jak sie ydarzy coś ciekawego :)   A wczoraj było suuuper!!!!   Byłam u Tynki na...

Hej! A więc zdecydowałam się prowadzić ten blog na dobre Chciałabym podziękować Ewelinie, Myszy, Adze i Oluśśce za pierwsze cztery komentarze!! Postanowiłam...

Hej,dzisiaj już niedziela.Ostatni dzień weekendu,ale weekend jeszcze się nie skończył.Człowiek potrafi wykorzystać wolny czas na swój sposób.Każdy człowiek wie jak...

Hej mam na imię Monika i będę pisać tego bloga.Na dziś mam tylko 2 fotki Rihanny Ok na dziś to już koniec

hej dlugo nie pisalem ale teraz bede pisal umiem robic animajce na windows movie maker duzo fajnych zeczy robie i tak dalej lubie mortal kombat i little fighter 2 w...

Hej,dzisiaj piątek.Jutro prawowity Dzień Kobiet.Cieszę się.sama sobie chce też zrobić prezentmam nadzieję,że wystarczy mi czasu na wszystko.są dni,kiedy człowiek...

Hej to nie nasz pierwszy blogasek na blogasek.pl i mamy nadzieje nie ostatni mamy rowniez nadzieje ze wam sie podoba ten blogasek bo on poswiecony jest...

Hej! Dziś znów piszę z laptopa xD hah mój komputer jest już na granicy wytrzymania... normalnie MASAKRA... dziś nic ciekawego się nie dzieje od rana... po prostu...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..704 705

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin