.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "czekolada", strony 136 - 150 z 556

wiem że bardzo krótka notka, ale mam całkowity nie ogar. plany na walentynki .? hyym dresy, koszulka z napisem `tak kochanie jak zwykle masz racje ` i trening w...

Jedno wielkie loveshit.           Kiedy pali się dobra ganja widzę na twarzach uśmiech,kiedy jest dobra ekipa każdy jara, aż nie...

No i kurwa spierdoliłeś mi bajkę.           powrót do domu . w głowie pytanie ' co się jeszcze kurwa wydarzy? . brakuje jeszcze tylko...

''Ubierz mnie w suknie z Twoich pocałunków,dopasuj ją do mnie centymetrem pragnień,i spójrz jak mi do twarzy jest z Twoją miłością.''       Co...

ferieferie  =nudanudanudanuda   ogólnie to dawno mnie tu nie bylo, nie chce mi sie pisac, no coz. ;d przyzwyczaiłam sie juz do gorsetu, nawet nie jest...

A serce wciąż mocniej bije gdy cie widze.   twoje ego przerasta cie mimo tego, że jesteś duży chłopak.       pozbycie się Go z serca ?...

ROZDZIAŁ    55WIARA PRZENOSI  GÓRY !cześć. Uff lataniny ostatnio miałam co nie miara.Opłacało się jednak. W poniedziałek byłam na komisji w...

Woskowo zwariowana , całkiem pojebana.       Jesteś moim wyjątkowym Chupa Chupsem ,wydaniem orginalnym.         Nie...

... żeby tylko każdy był taki jak dzisiejszy hehe ;)Spędzony RAZEM, bo Skarb miał urlop.Rano pojechaliśmy do szpitala - przedłużyć moją książeczkę sanepidowskąi...

Gdybyś do mnie wtedy nie napisał, pewnie tylko byś mi się podobał. Ale na pewno nie zakochałabym się. I nie byłoby niepotrzebnego odkochiwania się w tobie przez całe...

nogi na biurko, słuchawki na uszy i totalny chillout, skarbie. Błogosławieni, którzy na wagary zwiewają, albowiem oni świeże powietrze wdychają...

A dzisiaj powiem tylko tyle, że nie ma nic lepszego na świecie niż gorąca czekolada. Na przykład taka z marcepanem. Za dwanaście dni egzamin z fizyki. Nie istnieję....

a więc tak miałam podsumować wczoraj, na sylwestra ae byłam taka zabiegana że nie strarczyło by mi czasu na napisanie tej 'długiej' notki. A więc Styczeń-Luty...

ja pier**le , to chyba moja sprawa czy miałam czas przez `ponad tydzień` czy nie. a wam hu* do tego. także prosze mi czegoś takiego nie pisać , bo kur** przestane wgl...

Najpierw mówili: nigdy Cię nie skrzywdzę. I to już powinno być dzwonkiem alarmowym, bo przecież człowiek, który nie ma zamiaru skrzywdzić, tak nie mówi. No, czy...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..37 38

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin