.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dominik", strony 136 - 150 z 443

Wzięłam kartkę papieru. I pisałam. Wciąż dwa te same słowa. Nie odpisał. Przeszedł mnie zimny dreszcz po plecach i te znajome bolesne ukłucie w sercu. Ze.. To jest...

1. Ania - Strasznie dziwna, żadko pojawia sie w szkole, dosłownie chora psychicznie, nie lubię jej z wzajemnością 2. Zuza - Moja przyjaciółka... Buja się w Mateuszu...

Fatalny dzień. A zaczęło się tak super... Na pierwszej lekcji pani podała wyniki testu kompetencji. Mam 39 pkt, Zuza 32, Ola 33, Doma 36 czy tam 37. Cała lekcja była...

O kurwesko! Jak się zabrać za opisanie ostatnich dni, kiedy działo się za dużo rzeczy, których nawet szczur nie jest w stanie spamiętać i logicznie uporządkować? Nie...

Hejka! Mam totalnego doła!Szkoła to żenada, nie dlatego,że trzeba się uczyć tylko dlatego ,że moja Justa uważa Olę za najlepszą przyjaciółkę!!A Dominik(kocha się w...

Cześć, w Anglii było zajebiście. Z rzeczy dobrych: a) Spotkałam najseksowniejszego faceta na świecie i tak, mam z nim zdjęcie, a poza tym nie dość, że był ultra...

Tak więc to moja pierwsza notka na tym blogu ;] Nazywam się Magda, mam 14 lat (prawie). Mieszkam w małej miejscowości Radzionków znajdującej się na Śląsku. Chodze do...

Jak już mówiłam będziemy je z Wojtkiem obchodzić w domu.Około godziny 15 rodzice wyjeżdżają.Wojtek ma wpaść tu na 18.W tym czasie powinnam już zdążyć z...

Doniu właściwie Dominik Grabowski (ur. 17 lipca 1980 roku w Szamotułach[1]) – polski wykonawca muzyki hip-hop. Twórca grupy muzycznej Ascetoholix przy...

Hej ho, hej ho! Więc popijam cappuccino (chyba się uzależniłam, gdyż pijam codziennie od tygodnia) i zabieram się za pisanie notki. Więc sprawy plasują się tak:...

Już czwarty dzień jestem w domu. Jakoś dziwnie się czuję. Jakoś brakuje mi tych wrzasków, uwag w dzienniczku, zakazanych rozmów na lekcjach. Poprostu jest nudno. Tyle...

Dzień Dobry wszystkim blogowiczom! Na początek chciałabym zakomunikować, że właśnie kiedy miałam dodawać notkę, mój staruszek sam się wyłączył i doprowadził mnie do...

Dzisiejsze urodziny u Dominiki dały wiele mi do myślenia..Całowałam się z Darią lecz to nic poważnego nie było ale jak leżałam z Dominiką i się dotykałyśmy < nie w...

32. Niespodziewana niespodzianka.We wtorkowy poranek musiałam być w szkole od samego rana, chociaż miałam na 9:50. Cóż, radiowęzeł czekał na prowadzącego. Prowadzącą...

Cześć i w ogóle !! Jestem do waszych usług xD&nbsp; Jeśli macie jakieś pytania piszcie&nbsp; na e-maila -&nbsp; michulek.98@gmail.com xD Normalnie 24 godziny na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin