.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "jasper love story", strony 136 - 150 z 11577

chyba to love story dobiega powoli końca ; ( nie jest tak jak byc powinno . to mial byc swietny weekend a wszsytko sie zjebalo ;|tak trudno będzie sie pozegnac i...

Lista odcinków polskiego telewizyjnego serialu docu-crime pt. Detektywi. Numer odcinka Tytuł odcinka Pierwsza seria 1 Oskarżony 2 Straszny dom 3 Willa 4...

"Dla zakochanych" Serca na murach Serca na drzewach Serca na dłoniach Serca też w sercach Ślad to jest zakochanych Co w splecionych dłoniach toni Przez...

ღ ... jest na ziemi moje jedno małe miejsce gdzie poza biciem serca nie liczy się nic więcej ... ღnajgorsze co może byc to okazanie komuś braku...

#02 Wristcutters: A love story A ty? Jak się zabiłeś? Podciąłeś sobie żyły, powiesiłeś się, wydalając przy okazji zmagazynowane w jeltach guano przy...

A więc po długiej przerwie fioletowa-sukienka zmobilizowała się do opisania trzeciej historii. Bardzo istotnej. Być może tej, która jak dotąd zapadła jej w serce...

RODZIAŁ 22 "PO CO BUDOWAĆ DOM, GDY NIE ZAMIESZKA W NIM MIŁOŚĆ..?" Fajnie byłoby, gdyby Pan mojego serduszka zrozumiał, że jest dla mnie naj...

a więc tak po ściągnięciu całej serii w wersji manga XD doszłam do wniosku że jest tam o wiele więcej romansu^^ znaczy...nie narzekam na anime ale ja gustuje w...

Był czas... Muzyka była dla nas wszystkich jak Bóg, było szaleństwo dusz... Kolejna ze wspaniałych wilczych chwil... Wczorajszy dzień był przepiękny... Rano...

Oceniany blog: http://misia085.blogasek.pl/Pierwsze wrażenie: Wszystko na swoim miejscu, estetycznie i sądząc po szablonie szykuje się jakaś LOVE STORY. Ale nie można...

Goska znowu doradza w Bravo... Nie zdziwi mnie już nic. Gosia Andrzejewicz może nawet wystąpić w "foto love story" w Bravo, przyjmiemy to ze...

Gdy jesteś obok mnie wszystko wokół jest zaczarowane. Magia, która nas otacza sięga gwiazd, które oświetlają nam drogę, która mamy zdążać. Ta droga prowadzi do...

"to juz koniec baby,skończyło sie love story" pozytywnie nastawiona na nową miłość :) :) :) Każdy na swojego Anioła Stróża.Dba o Ciebie i ani przez chwilę...

Będę pisać krótkie notki bo nie mam wany od jakiegoś czasu to czego kolwiek... A więc po operacji nastąpiły komplikacje....Znów byłam w szpitalu....Przeżyłam-cud... ...

To była ciężka dla mnie noc... Ale jesli to miała być próba sił, to śmiem twierdzić ze wygrałam... Choć myśli jeszcze gdzieś błądzą to serce mocniej nie biło gdy...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..771 772

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin