.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "list", strony 136 - 150 z 7990

Witam was na nowym blogu o PCD .Chciałabym poinformować was , że napiszę list do PCD z prośba o koncert w Polsce , ale jest pewien warunek , otóż: Chcę , żeby...

Na poddaszu pewnego obskurnego domu spały dziewczyny. Było ich 6, ale tylko jedna zamieszkiwała ten pokój w wakacje. Cały rok szkolny spędzała w szkole, ale nie...

Ciszę sierpniowego wieczoru, panującą w gabinecie dyrektora Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart, przerwało stukanie do okna. Odgłos ten wydawał piękny, biały...

Dawka newsów xD Nelly wraz z Justinem Timberlake'em znalazła się na nowym singlu Timbaland'a pt. "Give It To Me" producenta Nelly. Posłuchaj singla: ...:::KLIKNIJ...

- Czego się czepiasz? co znowu zrobiłam - krzyczałam kiedy Petunia się na mnie rzuciła. - Znowu to zrobiłaś małpo nie daruję Ci tego!! - upierała się choć nie wiem o...

Nie myliłam się. Naprawdę ktoś się kręcił- a raczej nadal mieszkał. Mówiłam już, że dom jest tajemniczy, ale nie wiedziałam, że aż tak bardzo.... W zasadzie jest...

1 list... Witam was Wszystkim na moim blogu! Chciałabym, aby coś was tu przyciągało i może dlatego mniej będzie o moim zyciu, a więcej o mnie...Moich pracach (...

Kartka i długopis, kilka myśli w strzępkach porozrzucane po umyśle niczym kawałki puzzli. Cień dziewczyny siedzącej pod rozbitym oknem piszącej list od nowa ciagle...

notka na szybko. pokaze wam list od richiego. jest on po ang. wiadomo co nie D a teraz po polsku: Do wszyskich moich fanow!Pisze to w sprawie moich niezwyklych...

Kiedyś myślałam że już pożegnam się z światem dlatego napisałam ten list... Musiałam to zrobić! Wiem , że Cię to nie interesuje... Ale miałam dość tych conocnych...

"Chciałbym wykrzyczeć swoje grzechy By z nowym dniem budzić się czystym A nie z coraz większym garbem Gdzieś to dziewictwo niewinności znikneło Taka była...

Nareszcie coś nowego ze świata Tokio Hotel! W tym momencie Bill, Tom, Gustav i Georg przebywają w swoim studio nagraniowym, gdzie trwają ostatnie prace nad ich nowym...

Pierwsze opowiadanie... No nie jest to opowiadanie, tylko list. WYZNANIE... Ten do kogo jest on przeznaczony na pewno się domyśli od kogo i...

List od Any Pozwól mi się przedstawić. Nazywam się albo tak mnie nazywają tak zwani "lekarze", Anoreksja. Anorexia Nervosa to moja pełna nazwa, ale możesz nazywać...

Dziś dostałem list od Żanety jestem taki szczęśliwy dzięki niej mam chęć do życia. Dziękuje że jesteś dziękuje że żyjesz dziękuje że kochasz.

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..532 533

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin