.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "rucham matke", strony 136 - 143 z 143

Co zrobić gdy to co uważaliśmy za fakt okazuje sie bajką?! Co powiedzieć człowiekowi którego nazywaliśmy przyjacielem a okazał sie największym wrogiem?! Czy nie...

fajnie kurwa jest na dworze każdy oże jak moze a jak nie moze to nie oże z pasia dzisiaj wracalem skad z tamy odpowiedz chciałbym mieć to jest dla mojej córki kawałek...

“Whether drugs lead to illumination or degradation depends on the spirit in which one takes them.” Jest srodek nocy, ja jestem w pracy... powoli to...

miałem dzisiaj nic nie pisac... ale nie moge... musze sie komus wyzalic, powiedziec to wszystko... zajebiscie mnie to wszystko wkurwia... dzisiaj placze 4 raz w...

Dlaczego człowiek tak cierpi? Za grzechy swoje i innych? Przez matke nature, ktora stworzyła nas niedoskonałych? A może to poprostu nie jest cierpienie? Tylko...

Jayceon Taylor, znany jako The Game, urodził się 27 Listopada 1979 roku w jednej z najbardziej niebezpiecznych dzielnic USA, Compton. Z miasta tego pochodzi także...

Marshall Bruce Mathers III - urodzony 17 października 1973, w Kansas City, Missouri, USA, aczkolwiek niektóre źródła mówią, że było to w 1972. Ten biały raper...

Żeby docenić wartość jednego roku, zapytaj studenta, który oblał końcowe egzaminy. Żeby docenić wartość miesiąca, spytaj matke, której dziecko przyszło na świat...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

rucham matke ‹› 14 latki nago zdjecia ‹› dwie siostry ‹› lol ‹› kody HTML ‹› Eminem-NotAfraid ‹› coma ‹› Jad ‹› ufo ‹› bob ‹› china ‹› zuzia ‹› PORN ‹› sex z psem film ‹› real ‹› pattinson ‹› rosa-lie ‹› rodzinne opow ‹› China Doll 2 ‹› kody do wiejskie zycie ‹› szcze ‹› OLEK ‹› wolny czas ‹› opowiadania erotyczne incest ‹› mamy ‹› ludzie ‹› Zrobiłam loda bratu ‹› my smyle life ‹› szablony huncwoci ‹› moja mama pije ‹› artefakt ‹› image ‹› team ‹› objawy ci ‹› kod do polskie uczennice ‹› demi lovato ‹› jacob i bella ‹› You Can Dance ‹› emu ‹› weterynarz ‹› number ‹› tel do justina bibera ‹› trzy ‹› tiny ‹› Sex małolaty nago zdjencia ‹› kiedy vobchodzi imieniny selena gomez ‹› wschod slonca ‹› tomasz dla edyty ‹› fuck ‹› uroda ‹› gram ‹› Sex video ‹› nr tel justina bibera ‹› nazwy ‹› boze ratuj mnie

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin