.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "siemanko", strony 136 - 150 z 1055

No więc witam, witam ;D to moja pierwsza notka ;] Będę tu pisać o niczym i o wszystkim ;)No to zacznę od przedstawienia się ;pp mam na imię Ewelina,gdyż rodzice...

hej , mam świeże pomysły , oto kalendarzyk : moja wizytówka :

HeJ . Co TaM U WaS ? Bo U MnIe PrZESlOdKo I RoShoWO . xdd PoPrOsTu wSpANiAlE . ! Nie MogE SiE JuZ DoCzEKaC WyCieCzki SzkOlNeJ aLe BeDzie BiBKa. XDD xdd KoCHaM WaS i...

Witam na moim nowym blogu Bedzie on dotyczył hmm ...( :P ) ... różnych ciekawych rzeczy związanych z muzyką oraz będę opisywała fazy na z moimi ziomkami...

Siemcia ludzie,jest to mój pierwszy blogasek na tej stronce.Jak wiecie z mojego opisu jestem fanką anime więc właśnie dlatego założyłam tego bloga by pokazać i...

Siemanko!=)Piszę już drugi raz tą notkę, bo tamta mi się skasowała.Nie chce mi się już tak dużo pisać jak wtedy! Napiszę mniej.Jest mi bardzo smutno, bo skończył...

Siemanko!!Nazywam się Ola i jest to moja pierwszanotka na blogu z ocenami blogów. Od tejnotki możecie zgłaszać się do oceny otokryteria według jakich oceniam wasze...

Jestem 13 letnią dziewczyną której na imię Roma Po wakacjach idę do Gimnazjum Miejskiego. Kocham Parkour i muzykę Rap. Bujam się w chłopaku o imieniu Eric...

WitamA teraz (znaczy jakiś czas temu) dowiedziałam się, że prawdopodobnie będzie 8 Część HArrego Pottera.Ale jeszcze nie wiem jak będzie się nazywać.Czytałam wywiad...

Przecież to debil, palant, idiota!- mówiła wściekle, ale w sercu coś innego czuła. Rano obudziła sie o 5, prawie całą noc nie spała. Poszła do łazienki zrobić...

  siemanko co tam ?^^u mnie spoko xD nie chciało mi się dzisiaj jechać na basen ;/a by lam umówiona xDprzepraszam cię miki nom.. z parasolką...

Witam wszystkich czytelników tego blogaska. Mam nadzieje że wam się podoba i licze na bardzo dużo miłych komętarzy. Dobrze przyjmuje krytyczne komętarze ale jak każdy...

Siemanko. Mam na imie Karolina i licze sobie 11 latek . Wcześniej tego blogaska Miała prowadzić moja siostra Bliźniaczka Paulina ale ona powiedziała że nie che go bo...

Siemanko. Dawno nie zakładałam blogaska na www.blog4u.pl Ostatnio tylko na www.blogasek.pl . Mam nadzieje że ten blogasek wam się podoba. Nareście wakacjie co nie?...

-Aha. No więc... - Mała spuściła wzrok -No co jest? - zapytał zniecierpliwiony Zibi Mała się przysunęła bliżej niego i go pocałowała -Dziękuję za wczoraj… -...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..70 71

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin