.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "szablony z dulce maria", strony 136 - 150 z 3346

Nenwen, czyli ja, powróciła. Ma nadzieję, że o niej nie zapomnieliście... ale dla przypomnienia daje serię 10 szablonów z elfkami... Mam nadzieję, że Wam się...

Robie szablony i avatary na zamowienie za darmo . Zamowienia nalezy skladac poprzez komentarz pod ta wlaśnie notka.

Oh Ma Maria Chciałbym Cię zobaczyć Oh, czy też to czujesz? Yeeahh, Ohhhoooh Hoooohoho, Yeaahh 1.Ona jest rodzajem dziewczyny, na którą patrzy się dwa...

Słuchajcie, teraz ja mam do was proźbę!!!!! Czy znacie jakąś stronkę lub bloga gdzie są szablony z Ciarą ?? Bo ja znalazlam tylko 1, i wsadziłam se na bloga....

Tęczowy Misiek Magiczny świat Pieski szablon A ja mam to wszystko w dupie! Będzie więcej! O pobraniach chce widziec komentki

TU BĘDZĘ ZAMIESZCZAĆ SZABLONY..PRZEPRASZAM ŻE TAKI MAŁY OBRAZ I NIE DA SIĘ GO POWIĘKSZYĆ ALE I TAK WIDZAĆ TE CUDA...:P WPISAĆ SIĘ DO KSIĘGI ! AMY...

Dzisiaj zapodam wam szablony z trampkami. Mam jakies takie przywiązanie do tych bucików! Szablonik, który jest na blogu Czerwony trampeczki z...

Ello... Mamy dla was nowe szablony oraz muze na bloga ... Muzyka: Groove Coverage-"Good Is A Girl"Music byRiLa Szablony: Mam jeszce jeden szablon, który...

Piosenkrze K Kelly Clarkson Aktorzy O Olsenki

nowe szablony na końcu stronki.. narazie tylko 2 :D

Szablony na bloga są stworzone. A ja nie mogę zrobić tego szablona. Może ktoś z Was wie, jeśli tak to błagam powiedzcie mi. Na stronie z szablonami jest instrukcja,...

Heyach z powodu , żęlubie słuchać Avril Lavigne daje kilka szablonów z nią :) SZABLON 1 Na tym szablonie możęsie se wybrać , są na blog.pl i na mylog.pl no...

No nie mam co robic więc daje wam szablony A słuchajcie tu bende wklejać tylko obrazy szablonu i nie da sie ich ściągnąć. Tylko jak zostawicie komenmta z GG albo...

1.Nie kasować podpisu autora!!! 2.Nie przerabiać grafiki!!! 3.Nie przyjmuje reklamacji i nie wprowadzam poprawek!!! 4.Po pobraniu któregoś z dodatków należy mnie...

Start! Znajdziecie tu wszystko czego potrzebują wasze blog4u'aski :) Dajcie mi troszkę czasu a wszystko będzie posegregowane jak należy! Pamiętaj przeczytaj regulamin...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..223 224

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin