.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "historie", strony 1486 - 1500 z 1549

Zamurowany pokoj z kompem to pierszy krok do szalenstwa.... Kolega chciał opisać swoją historie... A więc niechaj się tak stanie : ostatnio moj starszy wymyslil...

Tą nocię piszę ponieważ nie będę miała przez kilka dni komputera:P Tą nocię dedykukę ...? O ,może Kali dzięki za to ,że czytasz te notki dzięki jesteś...

no wiec dotarlismy az do dnia dziecka. wiec z okazji tegoż przepieknego świeta chcę zlozyc najszczersze życzenia wszystkim "dzieciom" oraz ich mamusiom!!!w szkole...

Najpierw odpowiem na komentarze Toffy'ego (Agnieszki), ktosia1 (Olgi) i ktosia2 (Kaśki). To, że podczas dyskoteki SIEDZIAŁAM (nie stałam) z zatkanymi uszami...

Prolog Na imię mam… a właściwie miałem, Archol i byłem Paladynem w służbie Jego Wysokości króla Rhobara. Służyłem w potężnej armii królestwa Myrtany...

Z doświadczenie Roberta Bruca... Astralny wymiar zawiera szeroki wybór tego, co można by nazwać niefizyczymi, subtelnymi formami życia; lub jak zręcznie nazywał je...

Gdzie ona jest? Nie ma jej! Nie ma sprwiedliwości! A jesli jest to dlaczego tak się dzieje. Opowiem wam historie bliskiej mi osoby. Ma 16 lat dużo w swoim zyciu...

W szaleństwo z miłości Dzień przed wigilią zapowiadał się cudownie; śniegowa kołderka z wolna okrywała wiejski krajobraz, słoneczko raz po raz...

Siemka :) Właśnie sobie założyłam nowego bloczka :P Bedą tu wszystkie fajne historie z mego życia :D Dzisja jeszcze zadnej historii z 1000 i 101 nocy nie...

To jest historia mojego przyjaciela.Podczas naszej ostatniej rozmowy opowiedzial mi historie swojego życia.Bo Nick Twofaced już nie żyje... Początek : ...

Ten blog zdecydowanie nie będzie kolejnym sweet blogaskiem. Nic różowego, ani w ciepłych pastelowych kolorach. Będzie mrocznie, ponieważ ma zobrazować moją drugą...

Po zamieszaniu ze znikającą wyspą z map świata postanowiliśmy zakamuflować fakt jej istnienia. Poprosiliśmy znajomego filozofa by na ten temat coś napisał. Jego...

Witam syskich na moim nowym blogasku.. napisze tu historie dotycząca pewnego zajebistego chłopaka:* ale dokładniej dowiecie sie czytajac mojego blogaska:* Wielkie...

Żeby nie było, że znowu mam jakiegoś marchewkowego doła: jest "długi" weekend, drugi dzień z rzędu wyspałem się do oporu, nadrabiam zaległości filomwe i książkowe. Do...

Zajefajni fani TH!!!! Nasz zespół wielkimi krokami wkracza do prawdziwego, bogatego, a zarazem pełnego skandalów świata.Musimy być przygotowani na wszystko, bo w...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

historie ‹› big love ‹› zapraszam ‹› spa ‹› kurde ‹› emma nago ‹› justin bez majtek ‹› person ‹› special ‹› winx 5 season ‹› marzenie ‹› gry noile ‹› one piece hentai ‹› zakupy ‹› pet paty ‹› bleach yaoi ‹› selena gomez ‹› letter ‹› lady gaga ‹› disney ‹› Friends ‹› zabawa ‹› mish-masz ‹› male ‹› kolorowe obrazki ‹› animacje na bloga ‹› Wielki ‹› firma ‹› wierz ‹› dieta ‹› film ‹› dadac linki ‹› Www ‹› stare kurwy ‹› warszawa ‹› Opowiadanie Gazette ‹› ocena ‹› forget me ‹› wiek justina ‹› david ‹› budowa ‹› obraski par ‹› Wiersze o matce ‹› samotna ‹› smutne szablony ‹› koncerty usa ‹› Hentai onew ‹› slelna gomez nago ‹› Pet Partu ‹› New Restaurant Escape ‹› niby brunetka ‹› Eminem-NotAfraid ‹› rodzina seks ‹› kiedy selena bEAdzie miaB3a koncert w polsce ‹› See you next year

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin