.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "2 jaja", strony 151 - 165 z 1003

Witajcie kochani! Oto ostatnia notka przed wyjazdem na studia. Pełna będzie goryczy, bo nie pożegnałam się z jedną z przyjaciółek. Nie chcę wyjechać bez pożegnania,...

Ha! Znalazłam wczoraj sposób na bezbolesne mycie włosków Tusi i teraz już nawet woła, że jest "fajnie ale jaja ha" ;) Zaraz uciekam do pracy do przychodni,...

Kochany Pamiętniczku!Ulryk to zbereźnik do kwadratu… Zawsze (prawie =_=") jak zobaczy jakąś ładniejszą kobitkę to dostaje świra. Mało to razy był o to hałas,...

Składniki:* 1 szklanka oleju* 1 szklanka mleka* 1 łyżeczka proszku do pieczenia* 1 łyżeczka sody oczyszczonej* 2 łyżki kakao* 2 jaja* 15 kopiastych łyżek mąki* 12...

Niedzielaa. A ja znowu nie do życia. Odwiedziłam wczoraj klub i to jest główna przyczyna mojego niewyspania. Było ok. Poznałam znowu masę ludzi. W tym jednego Włocha...

Na ogórki Monix! Jak ja mam streścić tegoroczny Woodstock? No jak, pytam? Pewnie będę się nad tym zastanawiać jeszcze bardzo długo, ale mimo iż nie ogarniam nawet...

Białobrzeski z papryki 3 papryki czerwone, 2 pomidory, 1 cebula, 2łyżki oliwy,2 szklanki bulionu warzywnego,sół,pieprz,chili w proszku, natka do dekoracji Papryki...

Zupa paprykowa 2 zielone papryki, 2 cebula, 1/2 główki kapusty białej, kostka rosołowa Kapustę poszatkować.Paprykę i cebule obrać,umyć i pokroić.Wlać ok.3l...

Dodaje wam jeszcze kilka przepisów . Faszerowane ponidory 5 ponidorów, 2 szklanki dzikiego ryżu, czerwona paptyka,4 szklanki soku pomidorowego, listki bazyli, sól i...

Po tym wydarzeniu Faustowi definitywnie odechciało się spacerów. Grzecznie powrócił do domu, marząc już tylko o relaksującej kąpieli. Najlepiej z Feliksem…...

nogi wchodzą mi do dupy. dlaczego ? bo jechałam 25 km w jedną stronę do Dominiki. aaaa ! umieram ;x i niestety z Łukaszem widziałam się tylko przelotem, a nasza...

modne jest bycie złym           nie wiesz ile emocji kryje się za moim obojętnym spojrzeniem , gdy cię...

Klawiatura mokra od moich łez, nie mam się komu wyżalić więc piszę tu ;[ Nienawidzę ich wszystkich ! NIKOGO !! Dominika, Przemka, Tomka, Bolka, Filipa ... Po prostu...

  -niech joint będzie z wami. - i z buchem twoim.       'my' nie dzieli się przez 3...

Zaśmiewały się do łez czytając artykuł. No cóż było, z czego. - Zobacz czy to mężczyzna pisał, czy  anonim?- Mężczyzna…- No to nagroda mu się należy.- Tak...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..66 67

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin