.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Martyna", strony 151 - 165 z 508

Kolejna notka... Teraz bede zadziej pisac chybaa .. jakos nie ma kiedy wchodze na bloga i odpowiadam na komentarze ale na notke brak czasuu...We wtorek test... ale...

Tekst do lewej następnego dnia gdy przyszlam do martyny i maksa powiedzieli mi ze maks znalazl nową mapę zaczeliśmy szukac skarbu gdy go znalezlismy byly tam tylko:...

PRZYHGODY OLI, JASIA I MAKSA skarb część1 przyszlam do martyny i maksa bawilismy sie razem i nagle uznalismy ze nie mamy w co sie bawic dlatego martyna...

Wrescie mi sie sachciało cos napisac lolNo to od czego by tu zacząć moze od szkoły ....Wiec w szkole narazie spoko leciii niedlugo test ;/  trudno przed swietami...

          Przepraszam że tak dawno nie pisałam ale nie miałam czasu...:( Ale przez szkołę juz na nic nie znajduję czasu..:( Szkoda..:(...

Ale mikołaj wcale się tym nie przejoł  .Martyna wszystkim się chwaliła swoją czerwoną różą  od Zająca. Nagle Agata podeszła do Mikiego i spytała się go o to...

Cześć czołem kluski z rosołem!!! Imię: Martyna (/\/\@rtyna), Nazwisko: po tatusiu, Lata: 10 w maju 11, Klasa: IV jaka literka nie ważne, Zainteresowania: Sport,...

Witajcie!!!!Przepraszam za ta bardzo dlugą nieobecnosć... :/ Nie wiem jak to sie stalo....Zawsze jakos czasu nie ma. Poza tym szkola,nauka,szkola,nauka i tak w...

Ojjc jak dawno nie pisalam  z 2 tygodnieee chyba ale co z tego wane ze teraz pisze :PTeraz mamy rekolekcje ale dzis nie bylam na mszyt bo bylam w Kielcach ale o...

Cześć!!! Imię: Martyna, Nazwisko: po tatusiu, Wiek: 10 1 maja będę mieć 11, Klasa: IVf niedługo Vf, GG: 3661683, Zainteresowania: Sport,...

Martyna i Dagmara są moimi najlepszymi przyjaciółkami! Są bardzo miłe i kochane...Bardzo je koffam i dlatego założyłam tego bloga!One są po prostu nie...

pojutrze dzien kobiet, ciekawe co chlopcy z klasy wymysla... eh... wczoraj byla targowica. na niej spotkalysmy(ja, patrycja, ada i martyna) naszych kumpli z...

Witamy! Witamy! DAwno nie pisalysmy chyba z miesiac:D Trzeba to odbudowac i dzisiaj nocia:D:D:DXDA wiec: Dzisiaj Wtrek... Mialysmy 4 lekcje i konczylysmy o...

Długo nawijać nie będę., żadnych dupereli .:Bo tak naprawdę wszystko miało być inaczej.Bo ja taka na opak zawsze. Choć miałam mieć na imię Milena - nazywam się...

W stajni są same fajne osoby tj.Ola,Martyna,Asia,Dagmara,Justyna,Dawid,Konrad,Mateusz itd. Oczywiście też pani instruktor. A to stajnia z innego "profilu"

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..33 34

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin