.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "reggae", strony 151 - 165 z 361

Mam już dość To wszystko już nie ważne Mam dość tych podchodów i robienia z siebie idiotki Jeśli on na prawdę coś do mnie to niech coś konkretnego i bardziej...

I wielki post się skończył. Chciałoby się rzec "nareszcie" i odetchnąć z ulgą. Triduum właściwie nie przeżyłam a dzisiaj się zniechęciłam do...

Wybaczcie długość przerwy, ale ostatnio... cóż, nieważne. Grunt, że naprawdę ciężko znaleźć mi czas i chęć na włączenie komputera. Dziś nastąpi zapowiadane...

Jeszcze żyję... Nadal się uczę. Nadal bez pracy... Heh. Nadal słucham k-popu:P Ale dopuszczam też inną muzykę, np.: reggae i metal:) A z nowych rzeczy? Mam "świeży"...

Bujam się gapiąc się w jego zdjęcie. Jest ze mną źle ale to bardzo źle. Chyba się zabujałam na amen. Mam nadzieję że nie będzie z tego tragedii Mam nadzieję bo...

- Daj se luzu dziewczyno! - Przecież ze mną wszystko w porządku... - *patrzy na nią z powątpiewaniem* Przejmujesz się jakby to był jedyny facet na świecie. - A...

Uff miałam w poprzednij notce napisać co to jest reggaeton, bo jedna osoba napisała w pierwszej notce, tzn. pod pierwszą notką komentarz, cyt. `...A reggaeton to...

Dzisiaj po oazie byłam na spacerze z Pajtołem Porozmawialiśmy zmarzliśmy było fajniee! Chodzenie po mieście w poszukiwaniu jakiegoś pubu gdzie można usiąść i...

Nie wiem co się ze mną dzieje. Siedzę, piję herbatę z sokiem malinowym i się wkurzam. Myślałam, że dzisiaj zaszlachtuje Krzyśka. Co prawda dzwonił dzień...

Tęsknię Byłam dzisiaj w kinie z Radkiem fajnie było Żaneta skomentowała to słowem „randka” i zszokowaną buźką Ale to do jasnej ciasnej to NIE...

No na to wygląda. Nie będę się rozpisywała na mój temat gdyż nie lubię. No tak sobie wmawiam ;P Napiszę może coś co piszę wszędzie (na blogach, forach...

Pojawiam się i znikam a teraz znikam na kolejny tydzień. Powiem wam szczerze, że jeszcze nie naprodukowałam tyle notek w tak krótkim czasie. A pojawiło się ich 4...

Czyli znalazłam fajny tekst. Źródło: Lubelska kolej Autor: Ty51-17 ------------------------------------------------------------------- "Degradacja...

Przez to opowiadanie straciłam przyjaciela ale się nie poddaje, piszę dalej. I nie obchodzi mnie co sobie o tym myślicie... ---------------------------------- ...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin