.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "MICHAL", strony 166 - 180 z 182

i nareszcie zaczelo sie na dobre. wakacje w pelni. po najebce u Tomka i zdanej elegancko maturze ustnej przyszedl czas ze moglem powrocic do treningow. dwa tygodnie...

Dodaję kolejną porcję prawdziwych, niezmyślonych, autentycznych sytuacji... Jakis tam wykład: Był sobie profesor, ktory nie mial dloni i poslugiwal sie...

Emka....:*:* To moj kturys z koleji blog...:P mam nadzieje ze wam sie spodoba....na poczatek napisze cos o sobie ... Mam na imie Paulina nazwisko po tatusiu... :PMam...

SIEDEM LAT PRZYJAŹNI W Częstochowie graliśmy razem przez trzy sezony. W pierwszym roku poznawaliśmy się, był to taki okres prób, a kolejne dwa to już...

*dawno nie pisalam chyba z 151515lat ;p *wiosnaa xD booozko *w niedziele wrocilam z frnacji xD z moja wyjebista klasa :p, pojechał tam pan Rafałał xD nooooo i się z...

SWITCHING GOALS- 13 marca(niedziela) o godzinie 10:35 na TVN-ie zostanie wyemitowany film Olsenek pt."BLIZNIACZKI NA BOISKU".A teraz napisze coś o tym...

SWITCHING GOALS- 13 marca(niedziela) o godzinie 10:35 na TVN-ie zostanie wyemitowany film Olsenek pt."BLIZNIACZKI NA BOISKU".A teraz napisze coś o tym...

No wiec, dzisiaj male wprowadzenie do mojej ksiazki. Opowiada ona o pewnej dziewczynie, ktora miala piekne zycie-najlepsza przyjaciolka, jaka mozna sobie...

Pierwsza moja milosc to oczywiscie michal j igor damian a potem znowu michal pomozcie mi co ja mam w tej sytuacji zrobic gdyz on mnie nie kocha a ja jego bardzo to...

cygi - przyjaciel wiosny usmiech radosny;] dobry dzien byl dzisiaj. no moze poza tym sprawdzianem z fizy na ktorym wojtek po raz drugi odjebal jakies krzywe zadania....

siemanko... WIEC TAK ZACZYNAJAC OD WCZORAJ TO HEHE NIE BEDE PISALA SZCZEGOLOWO BO DOSC TROSZKE SIE DZIALO I WSZYSCY NIE MUSZA O TYM WIEDZIEC ALE TAK W SKRUCIE TO...

SWITCHING GOALS- 13 marca(niedziela) o godzinie 10:35 na TVN-ie zostanie wyemitowany film Olsenek pt."BLIZNIACZKI NA BOISKU".A teraz napisze coś o tym...

dzis niedziela.. 5 marzec.. za 5 dni o godz. 21 45 bedzie 7 msc jak go znam.. jest to chłopka wspanialy wymarzony.. choc kolezanki twierdza ze jest brzydki.. ohydny.....

...

Steskniliscie sie? :> Co? Taaak? :> Faajnie No juz od jakos.... dwoch dni, moze od wczoraj mam dobry humor :)) W ogole pogoda jest sliczna [ehehe, dziwne, ze...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

MICHAL ‹› internet ‹› wale mame ‹› sex syna z matk ‹› o karate ‹› max ‹› Small ‹› good game gangster ‹› singiel ‹› red ‹› Cap und Capper - Zwei Freunde auf acht Pfoten ‹› dan ‹› pop ‹› mlode ‹› POLSKI ‹› Zakochani-na-wieki ‹› torres ramos ‹› animal sex ‹› radio ‹› chce ‹› kody nagry na nk ‹› max i mariam ‹› Minato i Naruto opo ‹› team ‹› oto ‹› wiersz o Janie Brzechwie ‹› haha ‹› vampire ‹› poznaj ‹› elektro ‹› fora ‹› Potter ‹› godgame empire kody ‹› prima lubire ‹› agnieszka drewnicka exaitet ‹› avril ‹› prawdziwe ‹› pussycat ‹› oli ‹› mais ‹› pracownia na poddaszu ‹› elele 2010 ‹› yaoi zmirzch ‹› project ‹› konsole ‹› zdj ‹› oto ja ‹› sakura kakashi ‹› moge ‹› wjo ‹› fushigi ‹› strony ‹› girl ‹› Babcia ‹› pisanie

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin