.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Milej", strony 166 - 180 z 217

moje drogie poszukuje chętne do rozpoczecia ze mną i nasza Ana pieknej drogi...sądze ze milej bedzie i razniej dochodzic do ideału w trójke zatem jesli macie ochote...

ZANIM KLIKNIECIE NA LINK OD RAZU MOWIE ZE NIE JEST TO TEST Z GAZETY TYPU "BRAVO"!! TO CO MI WYSZLO W TESCIE TO 98% PRAWDY.. I NIE TYLKO JA TO STWIERDZAM.. ZYCZE MILEJ...

Otworzył oczy. Westchnął. Poczuł chwilowe zamroczenie, ale utrzymał się na nogach. Zaczął iść. Ciepły oddech mgły po deszczu osadzał się kojąco na jego twarzy. Drzewa...

Dzisiaj nastrojowa piosenka :) Przecież są walentynki ;) Ja dostałam miśka od mamy, życzenia od szkoły (xP) oraz od kolegi z neta (pozdro dla niego ;*). Mimo iż...

Hello everybody:D Jest godzina 01:42....wspaniale...Powinnam pojsc juz spac jezeli chce dbac o cere:P Ale.....Najwyzszy czas oficjalnie otworzyc bloga, jednak...

Yo!Jak ja dawno nie pisałamxP, ale nie miałam czasu i jakoś tak mi sie nie chciało a jak już się wziełam do robienia notki to mi się komp zacinał albo coś...

Bez zastanowienia pobiegłam do łazienki i zamknęłam drzwi…zanosiłam się płaczem. W Polsce zycie było trudne, a teraz także tu zaczyna się wszystko psuc…i...

Klan Warriors of death zaczyna swoja dzialalnosc! Strony robic mi sie niestety nie chcialo wiec postanowilem zalozyc bloga! Rekrutacja do team hunta...

Nie podobala wam sie lekcja oo zaufaniu zwierzat i chronienia ich przed Mugolami to dzisiaj zrobimy trudniejsza=] Temat: Smoki.... 1) SMOCZE...

Kiedy tak siedziałam;(( ktoś położył od tyłu ręke na moim ramieniu..Poczułam ciepło i bliskość jakiejś osoby..Odwróciłam sie i zobaczyłam.... chłopaka z umalowanymi...

Kiedy tak siedziałam;(( ktoś położył od tyłu ręke na moim ramieniu..Poczułam ciepło i bliskość jakiejś osoby..Odwróciłam sie i zobaczyłam.... chłopaka z umalowanymi...

Dzis w prfacy bylo bardzo ale to bardzo fajnie hehehe takiego napływu masy publicznej nie widziałam nawet na lotnisku hehehe... Jak ja lubie jak mi sie pot po tylku...

Juz za tydzien beda swieta Bozego Narodzenia nie moge sie juz doczekac milej atmosferki w domciu...w sobote lub w niedziele w dzien Wigilii zacznie ubieranie...

Witaj w psim swiecie!! Jesteś już: 0:00:00 v=new Date();var bx0=document.getElementById('bx0');function...

Sory że nie dodałem wczoraj żadnego wpisu ale naprawde mi sie nie chciało..... Byłem na tym posranym egzaminie na prawko..... Teorie zdałem w 2 minuty bez...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin