.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Zdjecia cipek ciezarnych kobiet", strony 166 - 180 z 8036

Zaczne od teledyskow Jesli naklikniecie na tytol piosenki to powinna sie wam odrazu wlaczyc No dobra zabieram sie do roboty bo jeszcze musze zostawic notke na innym...

Dnia 25 grudnia 2006 w świątecznym programie Marzeny Rogalskiej, gośćmi byli rodzice sławnych dzieci. Ich dzieci zrobiły karierę, zna je cała Polska. Opowiedzieli co...

Siema:) [albo sie nie ma]:P. Mam prawie 2 tygodnie do opisania bo tak jakoś sie nie złożyło wcześniej, więc moze zacznę od 2 marca;)). Był to czwartek i naszym...

Tak więc wczoraj był Dzień Kobiet. Chłopcy nam dali standardowy prezent ale wlasnie dla nas nie byl standardowy bo pierwszy raz taki dostałyśmy:D. Hehe jak prawdziwe...

welcome at my nightmare... ...szarosc widze,widze szarosc...nawet moje lzy szare w tym kraju... ...zamykam oczy a pod powiekami kolorowe obrazy japonii...barwne...

Gdy mężczyzna rozmawia z kobietą ... Mówi: Jestem głodny Myśli: Jestem głodny Mówi: Chce mi się spać Myśli: Chce mi się spać Mówi: Jestem zmęczony Myśli:...

Czesc wszyskim!!! Dodaje dzisiaj 3 filmiki z gali Bravo. Oto one: Krotka reklama(pobierz rapidshare 6MB)

Świat podzielił ludzi na kobiety i mężczyzn. Każdą płciowość charakteryzuje odmienny wygląd, cechy charakteru, powołanie. Bez współistnienia nie mamy szans na...

obiecalam wiec... teraz pare zdjec z mojego domku, napierw sam on: moja kuchnia (jak widac zabalagoniona, czyli na pewno moja): ;) moj duzy pokoj: i...

ufff... nareszcie dotarłam do komputera.te ostatnie dni były bardzo cięzkie.. strasznie się zmeczyłam...ale cóz jestem i sie świetnie juz czuje po nocnej kuracji....

dzis tylko 3 zdjecia które mnie rozwaliły!! przestał ćpac zaczął pić...

ZDJECIA SARCI CONNOR

Siemka dziś dam zdjecieea dziecka po porodziee :) dzieecko nie jest ubrane ale tyle co mogłam to zróbiła :) teraz jest juz troszke inaczej.... zdjecia są wogule ......

hehe :P ostatnie refleksje natchneły mnie do napisania takich małych "10 przykazań bożych" albo poprostu zasad dotyczących podejscia do kobiet :P 1- NIE...

kobietą jestem zaćmieniem księżyca rudowłosą nie ciemnowłosą tak kobietą która wymaga stawia się gwiazdom i drapieżnikom nocy kobietą wrażliwą nawet płacz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..535 536

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin