.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Zly", strony 166 - 180 z 262

oooooOoo Tak!!! To musze przyznac ja nie spie juz od 09:00 a ta menda :D jeszcze w lozku lezy...Juz probowalam wszystkiego ale nic na niego nie dziala... nie...

jak wczesniej wspominalam moj chlopak nazywa sie konrad . mam nadzieje ze mnie kocha bo ja go tak. nie zawsze pamieta jaka byla nasza umowa . a nasza umowa byla tak...

Czuje sie strasznie,bo tak to jest jak wiesz ze ukochany nie mowi cie wszsytkiego a jak jeszcze nie od niego sie tego dowiadujesz.Strasznie kocham Marcina,ale on mnie...

początek powiadania Roździał I Siedzialam jak zawsze co wieczór na komputerze.Rozmawialam ze znajomymi i pewnym chlopakiem z niemiec mówił mi że ma na imie...

HEY! Szybko napisalam notke;p Ha!xP, ale nic nie zdradzam..prosilabym tylko, zeby jak zaczniecie czytac..wlaczcie jakas muzyke, ktora was rusza..jakas...

No to ja okaze. ale jak okaze to nei trafisz w papcie xD a jak nie okaze to bedzie dupa. wiec okaze. ale nie badz zly ;D i ogolnie. jestem kretyn xD

Dziubak ma dziś zly dzień w pracy chciał pić dla mnie nie pije:) Mi zabrali prawko za punkty:( Bedzie kolejena sprawa w sadzie:(:(:( dostałem fotki dzieki cipek...

Wrocilam ze szkoły. Siedze w domku, porządkuje papierki. A tu dzwoni Miś.. -"Cześc Skarbie, co robisz? Ja własnie jade do Ciebie" Ja oczywiście łzy w oczach....

.. a ja cały dzień przechodziłam tam gdzie ON miał lekcje jak IDIOTKA. aj. ale coś mnie ciągnęło.. P. O płakaniu. Wczoraj leżąc w łóżku zastanawiałam się na tym,...

Dziwnie się czuję nie da się tego opisać ... Czuję taką pustkę w sercu !!! Sama nie wiem co mi jest może to dla tego że może mam zlły chumor i ... Nie coś mnie gryzie...

Jakos mi bylo smutno i napisalam wiersz Dlaczego swiat jest taki zly ... Dlaczego ja i ty to juz nie my ... Dlaczego slowa bola bardziej niz czyny...

Dzis dzien zaczals ie milo, wlasciwie.....cudownie:) ale to byly chyba mile zlego poczatki. Najpierw zadzwonil moj przyjaciel ze od wczoraj jest ojcem, ze jest...

Dla kogo mam żyć? Dla kogo mam być? Dla Ciebie to życie... Dla Ciebie to bycie... Dla Ciebie oddycham... Dla Ciebie sie duszę... Dla Ciebie jem... Dla Ciebie...

Budze sie.. Patrze w okna... Widze duzo swiatelka.. I mysle.. Jaki bedzie kolejny dzien.. Ale nigdy niewie mczeg osie spodziewac.. Cyz bedzie dobry czy bedzie zly.....

Tak czy jest cos rownie strasznego i tajemniczego jak duchy, pewnie tak tylko ja o tym nie wiem. O duchah wiem tyle ze strasza w starych domach i czasem na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Zly ‹› depresja ‹› dinosaur ‹› demi lovato goBa ‹› cudownie ‹› pety par ‹› code ‹› kody do pokera ‹› cipka seleny gomez ‹› wiersze urodzinowe ‹› cichy ‹› przepraszam ‹› blog matematyczny ‹› japanese room escape ‹› Warszawo walcz ‹› brzydkie ‹› The Life kod lyoko ‹› Tajemnica ‹› wolno ‹› kiedy justin bedzie w polsce ‹› fetysz stp ‹› Sex matki z corka ‹› termin ‹› Seks z 13 latką ‹› im-not-dead ‹› Led Zeppelin ‹› frank ‹› tata ‹› Karate dla przedszkoli Krosno ‹› give ‹› Dla mamy wiersz ‹› 1979 ‹› siostr ‹› los ‹› coca ‹› x-men ‹› kto chce powkuzacz bibera na gadu gadu ‹› gg justin bieber ‹› Opowiadania Erotyczne sex matki i córki ‹› kod do kasy ‹› opowiesci ero ‹› 286 ‹› kody na kas ‹› nage ‹› Dash ‹› dziwny ‹› ren x horo ‹› yuri-blog ‹› bet ‹› rosie ‹› wszystkie mamy nas kochaj ‹› hentai sakura ‹› wierze ‹› tat ‹› szkolny

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin