.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "adresy", strony 166 - 180 z 511

ADRESY EMAIL - Sterling Knight: s.knight@poczta.onet.eu - to dla osub ktore są zalogowane na polskim onecie ;) - Moises Arias:...

Właśnie dzisiaj zaczynam 34 tydzień ciąży. Zostało jeszcze 6 tygodni. Pewnie Wam się wydaje, że to tak niewiele ;-) A mi to się strasznie dłuży - wiadomo...

Ostatnio nie pisałam z dwóch powodów - jednym z nich był problem z internetem, a druga sprawa to brak czasu na bloga... Pewnie jeszcze jakiś czas nie byłoby nowej...

Dzisiaj wróciłam ze szpitala. Po 2 tygodniach. Wszystko już jest ok. Mam dużo lerzeć. Lekarze byli super i połorzne. Chętnie wróce tam ale za 2 miesiące. Adam...

Dobra wiadomość: w tej części będzie nieco mniej TH. Zła wiadomość: to oznacza, że mamy bardzo dużo miejsca, które może zająć Mary Sue... Analizowała: Miss...

Teraz znowu nowa notka. Ostatnio zainteresowałam się gifami z wróżkami.Bardzo lubię kolor taki jak sukienka tamtej wróżki :) Organizuję konkurs.Tak właściwie to...

Anna Kendrick (Jessica Stanley) Anna Kendrick Online Talent Group 9320 Wilshire Blvd. Suite 100 Beverly Hills, CA 90212 USA Justin Chon (Eric...

No i o czym tu pisać .. Chyba tylko o tym że znów mnie wciągnęło z Sagą Zmierzchu .. No a co do niej to ściągnęłam sobie z neta scenariusz Zmierzchu i Księżyca w...

Heh hej!!! Jestem Malwina i uwielbiam stardoll.Moja MeDoll nazywa się MissRaszel6,ale nie jest Superstar.Pff...prawie wszystkie ciuchy są dla S.S i to jest nie...

Ale dostałem dziś prezent. Wracam z trasy, a tam na blacie leży sobie i czeka na mnie „Cujo” z Primy. Stan idealny, jak nowa. Nie wiem jak to zrobiła...

Brak wielu potrzebnych danych jest również częstym błędem popełnianym przez osoby aplikujące cv na różne stanowiska. Niezwykle często zapominamy o umieszczeniu danych...

Co wykrada pracownikom biur najwięcej czasu z godzin przeznaczonych na pracę? Przerwa na lunch? Picie kawy, palenie papierosów? Nie. Dziś najczęściej...

Po kilku godzinach odważyłam się wstać. Okazało się, że jestem w starym już nie używanym kanale ściekowym. Z mojego ukrycia wyłoniłam się tylko dlatego, że...

Sorry, ale jak pospisujecie mi się w komentarzach np. m&m a piszę z 2 parami których imiona zaczynają się takimi inicjałami - nie wiem komu mam odpisać!!! Proszę...

No a więc oto zakończenie tegoż opowiadania. Bardzo je polubiłam, mogę (oceniając samą siebie) stwierdzić, że styl leży i kwiczy, ale fabuła wymyślona całkiem...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..34 35

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

adresy ‹› zesp ‹› Daniel ‹› odziez sportowa ‹› Return of the Dark Knight ‹› brzoskwiniowy sad ‹› kod na darmowe szafiry w pet ‹› ludzie ‹› SEX Z MAM ‹› Moje nagie zdjcie ‹› mandy ‹› kod na kase do pet party na nk ‹› no sex ‹› spa ‹› wiersz do syna ‹› zjawiska ‹› pies i kobieta ‹› dawid samsonik ‹› szablony z vanesa ‹› black lagoon ‹› kodu na koty ‹› Witam ‹› zam ‹› modern toking ‹› plastyka ‹› boze ratuj mnie ‹› alice i jasper ‹› nagie fotki seleny gomez ‹› muzyka dla dziec ‹› Potter ‹› Pali ‹› mais do que sonhei ‹› dla mnie masz stajla ‹› huj ‹› original icond ‹› pieski ‹› Sex dzieci ‹› zycie moje ‹› site models ‹› czternastolatki nago ‹› kacper ‹› Meble Kuchenne ‹› pet partz kodz ‹› sex lublin ‹› tajemnice ‹› Kamila ‹› nauczyciel ‹› kot ‹› william black ‹› Touch ‹› ruda-paula ‹› kody to kasy ‹› madonna ‹› TELEFON ‹› asia zagorska

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin