.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "gry na naszej klasie", strony 166 - 180 z 31742

- z moim zapałem i z pomocą nauczycieli to wszystko może się zmienić. - ok, to po lekcji pójdziemy na browarek- zadecydowała śmiejąc się. Szturchnęłam ją, ale nie...

Nom dzisiaj humorek lepszy :D naszczecie coraz lepiej moze nareszcie dowiem sie jak to jest miec super humor i byc wesolym hehe wczoraj ogladalam w nocy fajny film...

Ten weekend dosłownie przeleniuchowaliśmy i przechodziliśmy w piżamkach ;) Ja złapałam doła ze względu na mój brzuszek ;( ale Skarbuś mi poprawia cały czas...

Siema to chyba normalne założyłem ten blog by opowiadać o naszej klasie do mnie dołączą także mam nadzieje: - Zocha97 - Nogu$ i parę innych...

oojj .. sorry ze dawno nie pisalam..alee oc oni tak wogolee na tym blogaskuu wymyslili?? juShh myslalam ze skasujee blogaa...z dekaa przeSadaa xD alee dobraa ;p mam...

Cześć. Co porabiacie? Bo ja siedze na blogasku.pl i na naszej klasie szukam osóbek. Właśnie znalazłam Piostra Kupiche z zespołu Feel. To jego oficjialny Profil. Ale...

Cześć. Dziś już Poniedziałek. Przed chwilką zgłosiłam się do ocenki. Licze choć na 4 . Poniwaz mam mało linków i bardzo ale to bardzo gupi szablonik. Szkoda że nie...

Koszmary Byłam kiedyś nocą W tym starym domu Gdzie ściany zeżarła pleśń A pajęczyny plątały ręce i nogi Niczym kajdany Gdzie głuchą ciszą szeptały...

W naszej klasie jest dziewczyna na litere K....... kocha sie w chłopaku z naszej klasy na litere M......  . Odpowiedzi przysyłajcie komętarzami. POZDRAWIAM

Dzisiejszy dzień zaczoł się normalnie!!! Wstałam o 8:00 zeby zrobiĆ zadanie z matmy!Miałam do szkoły na 10:35!Gdy robiłam zadanko dostałam eska(sms-a) od Ilonci =*...

Wiecie... mam wrażenie, że Ten Tam Na Górze mnie nie lubi. A chyba nic Mu nie zrobiłam. No chyba, że o czymś nie wiem ale ja z regóły czegoś nie wiem. Ostatnio źle...

Żeby trochę poprawić wam humor zamieszczam najgłupsze listy czytelników BRAVO, jakie świat widział :) Niektórzy będą mogli się dowartościować :P :P Miłego czytania...

Kawiarnia znajdowała się niedaleko szkoły, więc nie musieliśmy daleko iść. Gdy do niej weszliśmy, wszyscy znajdujący się w niej klienci zwrócili na nas...

Hmm... niepotrzebnie pisałam o tym człowieku, który wyrządził mi krzywdę, wywołałam "wilka z lasu". Przez przypadek zobaczyłam go na "naszej-klasie". Myślałam, że mu...

cóż. najgorszy dzień w moim życiu. uświadomiłem sobie, że nie stać mnie na nic. nawet na odrobinę myślenia. na naszej-klasie napisałem, że ludzie mają...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..2116 2117

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

gry na naszej klasie ‹› wakacje ‹› kawa ‹› smutek cierpienie strach rozpacz ‹› practical ‹› galaxy ‹› yaoi ‹› 15latek dyma wlasna matke w dupe ‹› siema ‹› pro ana ‹› cipka maily cyrus ‹› data ‹› fucking princess ‹› sex z psem ‹› sex z szefem ‹› Hao Asakura ‹› agnieszka drewnicka exaited ‹› pizza ‹› fit ‹› gold ‹› avatar hentai ‹› miec czy byc ‹› naj ‹› lol ‹› sterling ‹› wyjazd ‹› 2011 ‹› maria ‹› counter ‹› Toma ‹› cud molosci ‹› english ‹› gej sex ‹› chamskie opisy na gg ‹› georg ‹› misz-masz ‹› draco i hermiona karmelowa ‹› millenium day ‹› Dark Sewer Escape ‹› star wars ‹› adresy ‹› tattoo ‹› code lyoko ‹› konoha high school sasuke i sakura ‹› voldemort ‹› linda ‹› newsy-Justin koncerty w polsce ‹› syn rucha matke ‹› Remus yaoi ‹› ciuchy ‹› gry ‹› ile lat ma Antonia piosenkarka w zespole morena ‹› van ‹› 2006 mariusz karolina stracona mi ‹› Dni

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin