.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "newsy-Justin", strony 166 - 180 z 1956

Siemka!!! W ten piątek o godzinie 15 na Vivie Niemieckiej będzie premiera nowego teledysku US5 "Rhythm of life"!Ja niestety jej nie mam... Bahar z Monrose spadła ze...

Nie komentuje bloga :(:( więc pomyslalam czy nie zrobic na tym adresie ciekawego bloczka o th ale chce wiedziec czy ktos bedzie go czytal,robie taka mini sonde,wiec...

Brytyjska piosenkarka Des'ree wytoczyła Beyoncé Knowles proces o naruszenie praw autorskich. Des'ree twierdzi, że była wokalistka grupy Destiny's Child nigdy nie...

Mam dla was bardzo duzo noeych newsow oto one: Światowa premiera klipu do "Never Again" w TRL na MTV ma się odbyć 1 Maja! Najprawdopodobniejszą datą...

Justin Timberlake- ur. 31 stycznia 1981 roku w Memphis, USA – amerykański piosenkarz i aktor, były wokalista popowego zespołu 'N Sync. Przyszedł na świat jako...

Hejka wszystkim sorki ze tak dlugo nie pisalam ale nie mialam czasu. A teraz newsy: News nr.1 Playbill.com pisze, że producent David Pugh wyraził...

Hejka :) Sorka że tak pozno do was pisze ale nie mam w domu neta. Przyjechalam do babci na swieta i bede caly czas siedziala w internecie.Zrobilam juz zamowienia...

Justin Timberlake nazwał swoje fanki "szalonymi kobietami" i powiedział, że czasami się ich boi. Justin przyznał, że jest zszokowany tym, do czego są w stanie posunać...

Hejka :* Przepraszam, że musieliscie Tyyyyyle czekać :( ahh... jak mi tego bloga brakowało...Spełniam wasze prosby z komentarzy :D czyli zrobilam naglowek z Fergie...

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Producent muzyczny piosenkarki, Timbaland błagał ostatnio Justina, aby pomógł mu odbudować karierę Britney. "Czuję jak ona strasznie cierpi. Naprawdę się tym...

Niewielu jest artystów zasługujących na miano supergwiazdy. Justin Timberlake bez wątpienia należy do tego grona. Jako jeden z pięciu członków multiplatynowego...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..130 131

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin