.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "niechce", strony 166 - 180 z 659

hejka!sorrka że tak długo niepisałam ale nauka,sami wiecie.4 klasa jest najgorsza a ja do niej chodzę.jak widać są zmiany na blogu.zmieniam szablony.jak jeden wybiorę...

Czasami jest mi bardzo smutno,ponieważ ja mam 13 lat i mieszkam w Łabędach i mieszkam tylko z mamą,ja jak byłam mała to było kilka dni przed moją komunią wyprowadził...

Wrocilem.. Pisac dalsza czesc wspomnien, tych dobrych i tych zlych.. Wciaz niemoge sie nadziwic jaki ten swiat jest okropny i okrutny.. Jestem smutny.. Choc wiely by...

Milosc?..ona chyba nie jest dla mnie... :( Jak chlopacy moga byc tak okrutni? :( Jestem zdolowana juz od dwoch dni i jak na razie niechce to przejsc:(:( Nie wiem...

nieeeeeeeeeeeeeechce mi sie pisac

Drugi raz zaczynam pisać tą notke i nie wiem jak zacząć, szczerze mówiąc za bardzo nie mam ostatnio ochoty pisać.. Jakoś mi tak dziwnie..niby jestem szczęśliwa ..mam...

witam milusko, och co za zamieszanie, bieg, i jazda w kolkonie wiem od czego zaczac? moze od czwartku o 6.30 wyladowalam przed sklepem, weszlam do srodka oczywiscie w...

Obudziłam się o 10:00...Tragedia;D Mama zagania mnie do sprzątania. Lecz coto za dzień który nie zaczyna się notką na blogu? Wczoraj zaczytałam się w...

Narazie tyle, niechce was przemęczać. Dalej czekam na propozycję na nazwę opowiadania. _____________________________________________________ Jestem Ashley i to ja...

Wierzycie ze po smierci Bog wam stawia wybor niebo lub pieklo?Ja niewierzę mysle żę po smierci nasza dusza jest w innym ciele przeiez cialo umiera a dusza nie!to...

wczoraj przeczytałam blog takiej jednej dziewczyny która intersuje sie tym samym co ja czyli zbiera rozmaite krwawe fotki interesuje sie poprostu czym bendzie po...

Nikt mnie nie kocha każdy olewa wezme tabletki i pójde do nieba =( NIE wiecie ILE razy SIE pocielam,ILE razy NARKOTYKI wzielam... Nie Potrafię Cię Zapomnieć.Tak Źle...

uwaga odrazu mowie ze jest masa błędów...których niekontroluje przy pisaniu... wienc sie nieczepiac...a tam gdzie pisze "gloria" ma byc "glopia" oki jedziemy..!!!!Ada...

Wczoraj w nocy dzwonił do mnie Łukasz z Witkiem. Chcą zebym w sobote wyszla ,chyba sie stesknili za mna;)Mówilam im ze jestem chora ale oni uparli sie akurat na...

siemka wszystkim.....yyy...niewiem...no ten...że ten....że tamten....kpw?;p:P fajnie nie??....dobra spiepszam bo mi sie niechce...a miałam sie isć utopić albo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..43 44

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin