.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Jamal po drugiej stronie lustr", strony 18196 - 18210 z 18227

Na rajdzie pieszym: X: Musimy iść po prawej stronie... Ja: Ale wszyscy idą po lewej... X: Zapomniałem, że nie jesteśmy samochodami... Rozmowa poprzez medium...

nienawidze... Ja nie moge... mam dość... nie wiem co z sobą zrobić... :| Kasia nie chce już mojego towarzystwa... ok... chcesz, to masz... w sumie to niedlugo...

Wiem co to jest milosc,, To jest uczucie do drugiej osoby,, To jest zaufanie Bez zdrady z szacunkiem ze szczeroscia,,, Ja sama kocham i jestem kochana wiec...

Sen dzieli się na dwie fazy: * sen o wolnych ruchach gałek ocznych (skrót: NREM – non-rapid eye movement); inne nazwy: sen powierzchniowy, sen płytki, sen...

Chcesz kupic lub sprzedac rośliny mięsożerne? Wystaw ogłoszenie na mojej stronie!!! Wyślij E-mail na mój adres wraz z ogłoszeniem i twoim adresem mailowym. Mój...

kocham skoki Adam Małysz urodził się 03. 12. 1977 r. w Wiśle. Już jako przedszkolak zjeżdżał na zjazdówkach z górki za stawem w pobliżu domu. Treningi rozpoczął...

Siema mobilki. Opowiem wam historyjke która mi się dziś prztrafiła i kilku kumplom z klasy (możliwe że nawet całej klasie). A więc: Miałem na 7.30 2 angielskie...

Hej Wszystkim! Jak sam tytuł na to wskazuje - ZACZYNAMY :D. Byłam już kiedyś posiadaczką bloga... Ale w przypływie emocji skasowałam go (Pozdro for Kamcia). To co...

Wygrzewałam się na piaskach jednej z egzotycznych plaż, na niebie nie było ani jednej chmurki, brzegiem morza przechadzały się nie znane mi gatunki ptaków, miałam...

Siemka! Mam na imie Marta i w maju skończę 16 lat. Urodziłam się 16 maja 1990 roku i jestem z Radomia. Mam starszego o cztery lata brata - Artura. Oto nasi...

I wiecie ten blog nudny troche jest bo z html mam zero zero doswiadczenia !!! A do tego ten blog jest o beaglach ok to stara ang.rasa psow mysliwskich ktore...

„Kto ma przeciwko sobie głupców, zasługuje na zaufanie.” Jean Paul Sartre (1905 - 1980) Czasami bywa tak, że zaufanie boli… Dlaczego? Otóż...

„Jeśli człowiek nie jest pewny swej dobrej pamięci, nie powinien ważyć się na kłamstwo. (Montaigne)” Kłamstwo, oszczerstwo, nieszczerość, „sprytne...

I.Pamietam jak dzis 24.11, ta data w moim sercu przenigdy nie zasnie Rozmawiajac z Toba myslałem że to sen, teraz jestes mi potrzebna do przetrwania jak tlen. Wiem ze...

cio tam u was słychać jak tam dzień babci i dziadka ??bo umnie fajnie chociaż mam tylko jedną babcie i żadnego dziadka a drugiej babci też niemam ale mówi sie trudno...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin