.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "adam mickiewicz", strony 1921 - 1935 z 1938

eeeeeeeeeeeeeeeeee normalnie ja nie wiem co ja tu robie ,..... nudaaaaaaaaaaa jak ch.. hehh zaraz ale bedzie obiadek heeee znaczy sie mam...

Mariusz Pudzianowski, Radek Słodkiewicz czy Iwona Guzowska - to osoby, którym budowy ciała zazdrości każdy, a z zazdrości rodzi się moda. W tym roku siłownie pękają...

Drużyny które zgłosiły sie do naszego pucharu to jak narazie OD 25.LUTEGO.2006 PROSZE ZOSTAWIAĆ WOLNE TERMINY NA GRANIE MECZY Z PUCHARU!!!!! -Rochow SA menager...

Elo! Przed chwila wrociłam do domu z koscioła. Były niezłe jaja, poniewaz proboszcz znow sie czepał do wszystkich ze nie śpiewaja. Chodził po całym kościele i...

W weekend zadzwonił do mnie Adam P. i powiedział ze moge wyjechać w weekend majowy na kurs AGRIKOLA. Jeden z poważniejszych kursów w moim życiu. Rodzice oczywiście na...

Dzisiejsi Księża : Ks. Proboszcz Czesław Szaforz - dekretowany na parafię w 1997 r. Ks. Wikary Mariusz Nitka - dekretowany na parafię w 2002 r. Strona www :...

-Przepraszam za bałagan,-zaczęłam zmieszana,łzy napłynęły mi do oczu i rozpłakałam sie jak małe dziecko.Coś we mnie pękło, nie mogłam się uspokoić.Adam podszedł do...

Haker Marcin (Bartosz Obuchowicz) i Adam Nowak vel Turbo (Piotr Miazga) są przyjaciółmi. Pierwszy z nich radzi sobie lepiej z komputerami a drugi z dziewczynami....

Zamieszczam tutaj ranking + fotki top 10. Za niedługo ich (krótkie) opisy i sety. Fotki wszystkich oraz szerokie opisy zamieszcze na osobnej stronie, którą...

Niewiem już co pisać prowadze blogi od 4 lat i nudzi mi sie pisanie o tym samym :) a w budzie i na dworzu sie nic nie dzieje, ja nadal zakochany, ale nie wiem w kim...

-Przepraszam-wydukałam nie wiedząc jeszcze z kim się zderzyłam.Podniosłam wzrok i oniemiałam.Na przeciw mnie stał Adam.Nie widziałam go chyba z rok,był moim dobrym...

Siema, mam na imie Adam i mieszkam w kaliszu. Mieszkam na Zagorzynku. Chodze do szkoly podstawowej nr 10. Mój gadu-gadu to xxx :) Mam psa white terriera :) ktory...

Kiedym cię żegnał, usta me milczały, I nie wiedziałem, jakie słowo rzucić, Więc wszystkie słowa przy mnie pozostały, A serce zbiegło i nie chce...

nienawidze... Ja nie moge... mam dość... nie wiem co z sobą zrobić... :| Kasia nie chce już mojego towarzystwa... ok... chcesz, to masz... w sumie to niedlugo...

kocham skoki Adam Małysz urodził się 03. 12. 1977 r. w Wiśle. Już jako przedszkolak zjeżdżał na zjazdówkach z górki za stawem w pobliżu domu. Treningi rozpoczął...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin