.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "baciary - hej kawalerowie", strony 181 - 195 z 10568

Hej dzis założyłam bloga i mam nadzieję że będzie  śię wam podobal  mam jeszcze kilka blogów ale nawet nie wiem ile xD.Pozdrawiam serdecznie :*:*.Papa...

Hej! Nazywam się Vikatoria i mam 16 lat. Moim rodzeństwem jest Zuzanna a matką Julia. Swojego ojca nie znam. Obecnie mieszkam we Wrocku ;) Jeżeli chcesz przeczytać...

Hej ten blog będzie o lwach bardzo lubie i szanyje te zwierzęta są normalnie blskie na tym blogu liczą się tylko lwy lubie pry i inne zwierzeta ale chce żebyście...

Hej! Witam na moim blogu :: www.gnc.blogasek.pl :: Na moim blogu znajdziecie różne wtopy gwiazd ShowBiznesu. Nazywam się Patrycja i mam 13 lat. Mam siostrę Violettę...

Tekst pogrubionyTutaj tekst Hej :* Mamy naimie Martynka i Dominisia :) Mieszkamy w oklicach Łodzi.. Na tym bloa$ku bedziemy mieli kawałek naszego malutkiego i...

Hej na tym blogu będę oceniała wasze blogi zgłaszajcie się pod notką :)Aha dla ciekawych to szukam kogoś kto ma bloga żebym zobaczyła jak goprowadzi i wtedy ja go...

...

hej to mój 2 blog na www.blogasek.pl  więc troche zapoznałam sie z regułami ale myśle że w tym blogu będzie więcej komentów :-)  

Hej, jestem Ada, a moja ksywka wzięła się od tego, że uwielbiam malować sobie paznokcie na czarno. W ogóle uwielbiam czarny i szary kolor. Mam zielone oczy i jestem...

Hej! Jestem aśka i bede tu zamieszczać różne dodatki. Jeśli chcecie wiedzieć więcej: mój głównyy blog: www.ca.xx.pl . Mam nadzieje że bedziecie komciać :)) To papa!

Hej :) Niedługo może pojawi się tu notka. Na razie muszę zapoznać się z tym serwisem aby wiedzieć co i jak :)

Hej dzisiaj Mikołajkija na prezent od Świętego Mikołaja dostałam dwa śliczne notesy i fajny długopis.U mnie pogoda taka sobie,słoneczka już niema.,ale jest jeszcze...

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej..... mogla bym tak sto razy pisac.. bo jutro znowu sroda  NIENAWIDZE SRODY!!!!!!!! no 2 techniki (nuda bo jest z nasz...

1. Tam dokąd chciałem już nie dojdę Szkoda zdzierać nóg Już wędrówki naszej wspólnej Nadchodzi kres Wy pójdziecie inną drogą Zostawcie mnie Odejdziecie sam...

Hej To pierwsza notka Będzie krótka Na tym blogu będą czasem jakieś obrazki,fajne strony,inne ciekawe blogi, nasze opowiadanie,nasze fotki i inne rzeczyTo tyle papa:**

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..704 705

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin