.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "elo", strony 181 - 195 z 1712

elo. ;) dziś na rolki idę sobie, z eś i martyna i alicją. ;) będzie bardzo fajniee. xdd. ;) mam taką nadzieję oczywiście. więc paa ;***

Elo. Co tam? ;))))

Witam wszystkich :D Mam nadzieję że nie będę zanudzać:P Mój blog jest o wszystkim szczególnie o trampkach :D Możecie pisać w nim co chcecie, będę robić konkursy i...

Jest marzec. Teoretycznie powinna być pora roku zwana przedwiośniem. W praktyce za oknem mam... śnieg. I jeszcze więcej śniegu. Kurwa, lubię śnieg, ale to już...

Elo:)Dziś niestety jest tylko jedna fotka:(Wyszukiwarka milczała...Oto zdjęcie:I jak??To na tyle, pa:)

Elo pandy!Wczoraj gdy z Ksyrną byłem na basenie wyszukiwarka klonów zaczęła wariować!Zrobiłem zdjęcie pomieszczenia.Oto zdjęcie:Czy zauważyliście że basen jest jakiś...

Olka-17 latMaja-17 latElo jestem Olka i mam 17 lat,ja i moja koleżanka Maja piszemy blog o nas....Ja pisze Morskim kolorem a ona złotym.Wszędzie razme...

KILKA PYTAŃ DLA WAS. A NIE ŻADNEGO SORY :) ALE ZA TO CHCIAŁAM WAM POWIEDZIEĆ DRODZY CZYTELNICY O KILKU SPRAWACH. YYYYYYYYYYYYY............MOZE NA POCZATEK. W TEJ...

Cześć, pandy!Yoyo już wrócił ze szpitala:)Wybrałam się z nim na wycieczkę.Elo pandy.Jak tam??Jak już powiedziała Ksyrna, wybraliśmy się na wycieczkę.Wiele pand gdy...

Hej!! - zawołała moja przyjaciółka,która czekała na mnie pod kinem. -Elo - odpowiedziałam jej, przyśpieszając kroku. -To co, idziemy na film? - zapytała mnie...

Zbieram się na tę notkę od piątku. Wiedziałam, że później nie będzie chciało mi się jej pisać. I nie chce. Ale walić na to co mi się chce. Jutro wyjeżdżam....

Emo girl – dziewczynki w wieku poniżej lat 20, które chcą być emo, ale w dosłownym sensie tego słowa nie mogą. Są na to zbyt męskie. Wyróżniają się...

Jednocześnie huknął piorun i zawył klakson. Niebieskie mitsubishi proton włączyło światła awaryjne i stanęło na środku ulicy. Przednia szyba cały czas była...

Nie wiem czy notka wyjdzie mi długa, krótka, średnia, nudna, wesoła... Walić to. Wszystko walę. Wszystko. I dzięki temu... jest bardzo fajnie, wiecie? Ostatnio...

Zawsze zastanawiałam się nad różnymi tematami blogów. Od instrukcji, które były modna nie tak dawno, pamiętniki i wiele innych. Pamiętniki, w których każdy opisuje...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..114 115

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin