.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "eski", strony 181 - 195 z 208

Właściwie to nie wiem co tu napisać... przecież wróce! :) Żegnać się nie będe..tak bardzo tego nie lubie... :) Dziś miałam pracowity dzień- targ, pakowanie,...

Imię i nazwisko: Christina Aguilera Wiek - 26 lat Data ur.: 18 grudzień 1980 Miejsce urodzenia: Nowy Jork Kolor oczu: niebieskie Kolor włosów: blond Wzrost: 168...

dzisiaj wyjezdzam nad morze a dokladniej do Ostrowa...piszcie mi jakies eski bo nudno czasem bedzie... Wracam 1 sierpnia-> moje urodzinki! Pozddrawiam i buziaki...

Marzenia... Cokolwiek się dzieje, gdziekolwiek jesteśmy, marzenia są z nami... Ich nikt nie może nam odebrać... Choćby chciał... Choćby chciał, by go w nich nie...

Marzenia... Cokolwiek się dzieje, gdziekolwiek jesteśmy, marzenia są z nami... Ich nikt nie może nam odebrać... Choćby chciał... Choćby chciał, by go w nich nie...

Siemka Skarby :* Jak każdy zauważył zmieniłam szablonik i pracuję nad wystrojem blogaska. Poczułam jakąś chęć zmiany. Mam nadzieję, że będzie Wam się podobać, bo mi...

Ale jestem szczęśliwa moja Malutka w końcu wraca.. Nie było jej zaledwie parę dni , a ja mam wrażenie jakby trwało to latami.. Tak bardzo mi jej brakuje;( nie ma do...

niemogłam sie powstrzymać żeby tego nie zamieścić!! 10 najsłynniejszych powiedzonek w historii, które zawierały przekleństwo: 1 "Co to kurwa było?" - Burmistrz...

Rowling Joanne K. Moi rodzice byli londyńczykami. Poznali się w pociągu jadącym ze stacji King's Cross do Arbroath w Szkocji kiedy oboje mieli 18 lat....

No właśnie... potwierdzając mój tytuł chciałabym napisać to, co właśnie myśle na temat wspaniałej ciotuni ---> NIECH CIE GRZYBY PORWĄ! ahhh ulżyło heheh :D No...

Nie ffiem po co piszę ;P Muszę Wam powiedzieć, że już mi lepiej :) Nie wiem czemu, uświadomiłam sobie peffną rzecz (a zresztą tamten mój AnioŁek Stróż mi...

hej... nie chce mi sie pisac, ale jakos dawno nie pisalam... wiec ta notka bedzie krota i na temat.. no wiec na poczatku wszystkiego najlepszego dla Olci ktora ma...

Oj, nie sądze żeby to był- dzień jak dzień. Właśnie pomagam kumplowi, rozstał sie z dziewczyną i teraz...pije pali, to jest głupota tak sie załamywać! no dobra,...

Hejoooo:*:* Co tam u Was slychac? U mnie nawet nawet pominac to ze notke pisze po raz drugi;[ bo poprzednia mi sie skasowala a byla nawet dluga nio i...

5 stycznie 2006 roq .. odbyła sie dyska w naszej sql, poszłam na nia ze złamanym kolaniem, miałam szyne od kostki az po dupe. Gdy weszłam na sale wszyscy zaczęli sie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin