.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "glupie", strony 181 - 195 z 338

Jejku pewno nie tylko ja ale tez kazdy normalny uczen chce miec juz pewno wakacje......bo nie umie usiedziec na lekcjach bo cieplo na dworze albo cos...Moze to...

K***a, no az sie plakac chce jacy ludzie sa bezczelni:( Bardzo mi przykro, ze ktokolwiek mógl na prywatnej stronie pisac takie rzeczy:( Nie macie za grosz godnosci...

Globalne ocieplenie??Pewnie nie raz spotykaliscie sie z tym terminem chociazby w szkole...Nurtuje mnie jedno nadchodzi potom?Ponoc wszyscy uczeni twierdza ,ze jesli...

No wiec tak na praktykach jest mega nudno nic ciekawego chociaz w piatek bylam na serwisie i klijetem byl jakis azjata normlanie calkiem fajny zeby nie bylo :D tylko...

Nie wiem CZY dalej żyć, nie wiem nie umiem śnić, gdy nie ma blisko Cie..nie ma Nie wiem jak dalej zyc, lez juz nie umiem kryc, gdy dodajesz ciepla...

Pozarlam sie wczoraj z szefen na maksa...Boze!Ludzie potrzebuja sie niezle natrudzic,zeby mnie zdenerwowac a on potrafi wytracic mnie z rownowagi jednym...

heeeh...coz dziekuje za komentarz:)...ostatnio troche ze mna lepiej mniej jem wiec nie rzygam tak...i jem same warzywa...boje sie ze jesli zjem cos innego to znowu...

o jak sie ciesze ze ten etap mojego zycia jest za mna.Jednak mam nadzieje ze to nie byl najlepszy okres mojego zycia... Zakonczenie jak to zakonczenie trwalo dlugo...

Rany jak siem cieszy dziewczynka (czyt. ja xD). Normalnie, po pierwsze primo jest po testach, a po drugie to jest teraz caly tydzien wolnego xD Bosko.! Po...

Witam na moim blogu zalozylam go bo znowu mam problemy z odzywianiem...i chce dawac rady pomagac innym ktorzy tez tego potrzebuja... Moja historia zaczyna sie kiedy...

Szczęscie ma dla mnie rózne sybole. Kiedyś była to łąka.. zielona.. z niebem.. i słońce itd.. kiedyś o tmy pisałam. a czym jest teraz? to czarny.. długosierstny...

Kolejny dzień Dziubak dba o mnie jest czuly cieplutki i taki wrrrr chodzi w moich ciuszkach:) dostał urlop od 1 czerwca do 18 a ja mam bilet na 13-24:( szlak by to...

Moja kochana szkola postanowila wpakowac wszystkich uczniow w akcje sprzatania swiata. Nasz swiat ograniczyl sie do terenow od plotu do plotu czyli tylko dookola...

To glupie ale caly czas mysle o tym chlopaku z 1e gimnazjum.Nie moge przestac o nim myslec.Co mam zrobic zeby sie przekonac czy mu tez na mnie zalezy.Jestem niesmiała...

Rece mi mdleja od zmywania... a przed oczami mam widok zaschnietych kartofli na talerzach i brud kapiacy ze zmywaka.... litosci...!. Maja poszla ladowac mp3 i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin