.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "heidi", strony 181 - 195 z 268

Na sam poczatek zeby umilić czytanie tego pokreconego opowiadania przedstawie wam szalona rodzinke Ressonów. Ta rodzinka jest calkiem inna od wszystkich rodzin na...

Tom i Heilig pogodzili się. Dred wciąż polował na Heidi, a Bill na jej bliźniaczkę. Heilig i Tom wybrali się na mały spacerek.-Myślisz, że mi się uda? -zapytał...

 Yey! Już jest 21 sierpnia i znowu zaraz zacznie się rok szkolny. U mnie w klasie jest ponad trzydzieści osób. Jedyny problem to to, że w tamtym roku było...

Prawdopodobnie tatuaż BILLA To CHYBA fota jakiejś gazety i to CHYBA tatuaż Billa ... OMG... nie wiem jak wy ale jak to widzę ... jestem w szoku  XD...

fotomontaż tatuażu Billa... napewno tak nie wygląda, bo napis miał byc wewnątrz wzoru2. Wakacje : Raczej z Knutem albo Heidi Klum niż z Tokio...

-Hmm... Wydaję mi się, że znam tą dziewczynę. -powiedziała Heidi idąc z Bill'em za rękę następnego dnia. -No napewno. -odpowiedział jej. -Ale nie kojarzę skąd....

No dziś pierwszy odcinek:) Zobaczymy czy się spodoba:) Szłam do szkoły (niestety...) "Jeszcze tylko tydzień... I wakacje..." Myślałam. Doszłam do szkoły....

 No to dodaję następny odcinek mojego opowiadania :) Może się cieszycie z może macie już dość? Pff... I tak będę robiła to co chcę... A zdadze, że najbardziej...

Heilig: Tym razem to ja dodaję nową noteczkę :) Sorki, że tak długo nie było neu... Ale nie chciało się nam dodawać :P Pozdrowienia dla wszystkich czytających opko,...

Sławni, bogaci, podziwiani... jedyne czego brakuje do szczęścia celebrities to miano "najlepiej ubranej" gwiazdy. Zobacz, kto może pochwalić się tym tytułem!...

Dzięki za komcie,notka co prawda miała być wczoraj ale tak szczerze nie chciało mi się pisać... Zapraszam was na moje nowe opko kaulitz-twins -story Na mój i...

Siemaneczko:D Wszystkim:* co tam u Was ciekawego? jej holiday się kończądotarło do mnie niedawno heh...jesce tylko jakieś 3tyg i znów szkoła:/ szybko zleci...

    -Vivi! Wstawaj śpiochu!-powiedziała śmiejąc się Heidi i usiadła na łózku swojej najlepszej przyjaciółki z którą mieszka pod jednym dachem od roku,Vivi...

  Odcinek 4   Postanowiły wybrać się  nad jeziorko żeby troszkę się po opalać...Idąc cały czas s śmiały się i żartowały. Nad brzegiem rozłóżyły...

Ocenka bloga:   http://heidi.und.heilig.scream.blogasek.pl   Pierwsze wrażenie: Hmm... Widać że blog o Tokio Hotel, a głównie chyba będzie o...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin