.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Uytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejd do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 oglnego rozporzdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, i Pastwa dane osobowe zawarte w plikach cookies s przetwarzane w celu i zakresie niezbdnym do udostpniania niektrych funkcjonalnoci serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmian ustawie w stosowanej przez Pastwa przegldarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzib ul. Stanisawa Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszw, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbdne w celu wiadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostpu do niektrych funkcjonalnoci serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostpu do treci swoich danych i ich sprostowania, usunicia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnicia zgody w dowolnym momencie bez wpywu na zgodno z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczce wskazanych powyej praw prosimy kierowa na adres email: [email protected]
dane mog by udostpniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostpu do niektrych funkcjonalnoci serwisu.
podane dane bd przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treci oglnego rozporzdzenia o ochronie danych.
dane osobowe bd przechowywane do czasu cofnicia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, i przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczcych narusza przepisy oglnego rozporzdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesujc Ci notk lub bloga
Szukana fraza "jak usunąć notke", strony 181 - 195 z 2309

1-Spotkaam si z Kamilem...Na pocztku nudno byo, ale pniej si rozkrcio i byo nawet fajnie;]] I co waniejsze nawet mnie odprowadzi;D Raz jak...

Ehh. Ja zawsze mam z tym problem. Nie umiem wymyla tytuw! .;/ No ale przejdmy do rzeczy. Wic, dzisiejszy dzie by bardzo fajny:) Rano poszam do Niegoo...

Helo ;p zalozylam juz galerie i bedziecie mogli juz w nia wchodzic aby poagladac moje zdjecia ;p Ogolnie polowa dnia bez pradu i nie mialm co robic bo jak pardu nie...

jej, i znow zalozylam nowego bloga. ale ten bedzie w pelni taki moj i wgl. mam zamiar tu napewno cos pisac, jak narazie to dokladnie nie wiem co. Szablon robilam...

Tak,Tak Wiem,e Nie Lubicie Miley Ale Napisz Wam T Plotk.: Oto Okadka Naszej Gazety.(Tematy Napisane Obok zdjcia nie zawsze bd napisane) Tak Robiam Na...

Panie i panowie, analiza numer 50! *fanfary, szampan, serpentyny, baki mydlane* Z tej okazji za analiz wziy si Miss Derisive i Deszczowyjka. Jak powszechnie...

Dodam jeszcze jedna notke, ktora w sumie miala nie byc pisana, ale jednak znowu przeznaczenie pokazalo ze pisane pod wplywem chwili znajduje zastosowanie... Moze i w...

I oto powracam ;). Gdyby nie mj ukochany, pewnie ta notka powstawaaby dwa razy duej xD Gdyby mnie nie mczy (`No napisz! Chc wiedzie, co bdzie z prochami,...

Znowu zakochaam si nieszczliwie ... On twierdzi e chce by przy mnie ... ja nie wiem co mam mu pisa...nie znamy si z rl  .... ale wydaje si fajny ... co...

Dobra kolejny blog.? Ktry to z koleji. ? Nie wiem. Napewno nie pierwszy , ale i nie ostatni. Zaoyam tego bloga nie po to eby pisa co dziennie o ktrej zjadam...

Ponad pol roku. Zeby wrocic jeszcze bardziej pomieszanym niz na poczatku. ;p Co prawda boje sie ze to bedzie znowu powrot na chwile zeby odetchnac i boje sie ze...

Dawno temu,ya pewna kobieta,oraz jej crka. Matka nazywaam si Ania,za crka Angela. Pewnego Dnia... To Anna. Posiedz sobie w wannie.Bez...

Uh... AntyChryste.Totalnie nie chce mi si pisa. Wiedz po jakiego grzyba pisze xD. Palicho. Wczoraj ogldaam na dwjce okoo 20;.05 zajebisty film, xD Kto wie jaki...

no i przyszed najpierw niewiedzielismy gdzie i i poszlimy na pizze pycha margaritta moja ulubiona (bez miesa) zeszlimy pl miasta a robilimy tyle k e szok...

Hej ...Jak mylicie udao si chodzi Micha z Dominik ?Jasne e nie on za daleko mieszka a ona mwi  e mio na odlego nie moe by ....Ale c wane e...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..153 154

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

kocham cie justinku ‹› naruto potem ‹› wiersz o mamie ‹› GDZIE MIESZKA ‹› kody do gry online pet party ‹› chamskie ‹› hale ‹› prima lubire ‹› znaczenia imion ‹› faith ‹› sakura i orochimaru ‹› panna kate ‹› nagafotka seleny gomez ‹› Svalvolati on the road ‹› agnieszka drenicka ‹› bejsbolem po jajach ‹› optimus ‹› kody do glory wars na kase ‹› johnny ‹› Zrobi ‹› tapety Jonas ‹› pies posuwa dziewczyny ‹› grand ‹› PNG ‹› lato ‹› Wyniki ‹› hobby ‹› bill upadly ‹› Dni czastar ‹› john ‹› need for speed ‹› sex egain ‹› pro-ana ‹› doka ‹› rap ‹› na level 15 ‹› lato wiersz ‹› sasusaku- opowiadania ‹› facet ‹› nagi pokaz ‹› gsm ‹› pink floyd ‹› pet pert ‹› prt ‹› incest group ‹› gaara tribi ‹› agnieszka stepniewska ‹› wzor ‹› fuck the world ‹› niebieski mundurek ‹› plastyka ‹› city ‹› oceny ‹› rose ‹› tom i svenja

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin