.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "manewry szczescia", strony 181 - 195 z 687

Składniki eliksirów dzielą sie na organiczne - roslinne, zwierzęce . Nieorganiczne-to wszystkie związki chemiczne nie będące związkami organicznymi. SKŁADNIKI...

Szablon: Naprawdę bardzo, bardzo ładny. Od razu przypadł mi do gustu więc dostajesz 6. Avatar: Wybacz ale moim zdaniem nie pasuje. Ale za to sam w sobie jest ok i...

www.focusdep.com Wyleciawszy przez brame biegl prosto na pole; Jak szczupak, gdy mu oscien skros piersi przekole, Pluska sie i nurtuje myslac, ze uciecze, Ale...

Wakacje Swobodno ... lata 90' special for Marta :) Dwa swiaty Lata ... Miasto na co dzien i wyjazdy po za. Niestety, a moze stety ;) nastaly mnie czasy pracy....

Bez Ciebie juz nigdy nie bede soba Nigdy nie bede tym kim bylam... Zamknieta na klucz ktory wyrzucilam Gdzies na dnie serca wspomnienia sa Ktore na zawsze tam...

W zasadzie to ja nie rozumiem po co skończyłam te szesnaście lat. Przeziębienie dobija mnie kolejny dzień, widzę jakoś niewyraźnie, niekiedy podwójnie, a w dodatku...

Zycie zmienilo swoj bieg..? Znowu..? Jestem szczesliwa. Ale to powoli zanika. Bez powodu.? Mam kurewskie poczucie winy. Popadam w obojetnosc. Wiem hormony....

Dzieki kilku zajebistym osobom. Stalam sie... szczesliwa. Tak kurwa szczesliwa. Przeszczesliwa. xD Jak mozna mi poprawic humor w ciagu kilku minut rozmowy.? Dwie...

No tak. Po ostatniej naszej rozmowie.. ktora wygladala tak.. ...? (16-07-2008 12:46) Hej... PaTu (16-07-2008 12:47) hey...:) ...? (16-07-2008 12:47) Jak...

Tak jak co dzien pascal czekal juz na mie przed szkola ....Bylismy juz ze soba pol roku i bylo nam naprawde dobrze .....mielismy pojsc do parku ale wzielam jeszcze...

onTylko ja, sam, i setki wspomnien,Za zamknietymi drzwiami, w opuszczonym gronie;Chcialbym potrafic, moc o tym zapomniec,Stojac sam, wpatrzony w niebo, na swoim...

masakra, przeciez nie dawno zaczlo sie ten miesiac a tu juz zbliza sie koniec, w niedziele starsi przyjezdzaja na tydzien... ehh bedzie ciezko. po obronie sam...

Właściwie stanęłam w miejscu sama nie wiem czy z własnego wyboru czy niewidzialnego przymusu. Gdy dawno nie czułam tego co kiedyś było moją codziennością przed która...

Znają moje imię.. a myślą,że wiedzą o mnie wszystko Ale nie wiedza nic! Jest czas na dojrzewanie . na serce złamane ... Wszytko kiedyś nas spotka ... I niech...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..45 46

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

manewry szczescia ‹› seks ‹› pet party -szafiry ‹› zielona ‹› faith ‹› Pandora ‹› naruto- ‹› asia p ‹› ubrania ‹› pamietnik ‹› imie ‹› lato opisy ‹› sex opowiadanie ‹› kot ‹› opowiadania matka i syn se ‹› 12lat razem ‹› czerwone gitary blog ‹› kanada ‹› kris ‹› ostateczna rozgrywka kody ‹› gify avatary ‹› hermi i draco ‹› opisy na NK TALK ‹› super ‹› ratuj ‹› didz dirty money ‹› znin seks ‹› exsajt wiek ‹› historia ‹› opowiadania erotyczne matki i c ‹› mateusz ziolko ‹› animals xxx opowiadabia ‹› szpital ‹› ira ‹› pet party ‹› 286 ‹› usta ‹› snape x harry yaoi ‹› dulcemaria ‹› janusz radke ‹› cook ‹› Sex z siostra stro7 ‹› email ‹› avki sit ‹› szkic justin bieber ‹› MROCZEK ‹› agata maciek ‹› fancy ‹› 103 ‹› sex mama ‹› melancholy ‹› GRY ESCAPE ‹› misia ‹› twoj blog ‹› Saint

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin