.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mozesz", strony 181 - 195 z 828

Wiem, co zrobisz i szczerze nie pochwalam ale jestem z tobą, bo zrobiłabym to sama. chciałabym umieć mu pokazać tę miłość, którą czuję nawet teraz mocniej niż...

         Bierzesz napisz mozesz tez zamowic z podpisem i bez

5 tygodni nauki podstaw salsy kubańskiej ale przede wszystkim regularnego ruchu, poznania nowych ludzi i dobrej zabawy. Zajecia prowadzone przez Kubanke...

Ponad pol roku. Zeby wrocic jeszcze bardziej pomieszanym niz na poczatku. ;p Co prawda boje sie ze to bedzie znowu powrot na chwile zeby odetchnac i boje sie ze...

I don't want another pretty face I don't want just anyone to hold I don't want my love to go to waste I want you and your beautiful soul You're the one I wanna...

za nie cale 2 godziny Jacek ma urodziny;) Zyczenia napisze tutaj! Skarbie dlugo myslalam nad tym co napisac, nawet szukalam wierszyka,ale zyczenia plynace z...

  Szlam przez park nie wiedziałam dokąd idę chciałam tylko zapomnieć, w okolice ,którą szlam nie wolno mi się bylo zapuszczać bo rządziła tam przeciwna...

Jestem Raven i jestem paladynem zółwiem.Spotkanie z żółwiami ninja miała miejsce kilka godzin temu.to wszystko zaczeło się tak.Ide po mieście w ludzkich ciuchach aby...

Najnowsza moda, jeśli chodzi o szlabany? Odpowiedź już w tym odcinku… Analizowała: Miss Derisive - Hariet?! Twój stół jest tam. - pokazałam na stół...

Jill - Guitar, Cory - Violin) I Want You Whyyawannabringmedown Because Of You Walk Away (New arrangement with Sax and trombon) Since U Been Gone Already Gone...

Romantyczne oświadczyny, czyli pierścionek cnoty wkracza do akcji. Analizowała:Miss Derisive W środe dostałam list od mamy. Był dziwny w niebieskiej kopercie z...

po co komu milosc skoro sie przez nia cierpi.. kocham go bardzo i nie wyobrazam sobie zycia bez niego... jest jedyna osoba na ktorej mi zalezy... on nauczyl mnie...

wszystko musi sie kiedys skonczyc.moje szczescie rowniez juz sie skonczylo. czsami sobie mysle,ze ten ktos tam na gorze,patrzy sie na moje zycie.sypie lyzeczki...

Mowisz mi ze jestes we mnie zakochany Az nie mozesz odemnie oderwac swojego wzroku. To nie tak, ze nie chce zostac Ale za kazdym razem gdy wychodzisz ja...

A wiec zaczelismy kurs - pierwsza historyczna edycje salsy kubanskiej dla poczatkujacych i pierwsze zajecia, przy skromnej milej obsadzie aczkolwiek indywidualnym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..55 56

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

mozesz ‹› misia ‹› hiv ‹› hity ‹› hilary duff ‹› hidden ‹› kot ‹› hellokitty ‹› heavy ‹› faith ‹› harry yaoi snape ‹› hand made ‹› halloween ‹› hale ‹› hack do pet party na nk na szafiry ‹› guns ‹› grow ‹› grecki ‹› historia ‹› gra ‹› gole laski ‹› gole cipki nastek ‹› lalka ‹› gole ‹› godzina ‹› goły Biber ‹› rose ‹› girl ‹› gg Justina ‹› gdzie sie wpisuje kody ‹› gay ‹› imie ‹› gary oak ‹› gadu-gadu ‹› stan ‹› gabi ‹› gaara opowiadanie ‹› BIG TAJM RASZ ‹› gaara ‹› fuck the world ‹› fuck on the boy ‹› free ‹› fred i hermiona ‹› forum pro ana ‹› czerwone ‹› forum ‹› forget me ‹› firma ‹› brat ‹› final ‹› filmy h2o ‹› filmiki ‹› feuer und wasser ‹› cal ‹› fetysz stp

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin