.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "opowiadania z christianem beadlesem", strony 181 - 195 z 2456

 Przy pisaniu pierwszej notki przypomniały mi się czasy gimnazjalne. Był to bardzo miły okres i chyba najbardziej przeze mnie zapamiętany.  Pamiętam, że...

Czekaj, czekaj. Przetłumaczymy temat: A Ty  (mój ulubiony wielokropek/ogólnie dziwna nazwa) Chciałbym już nic do ciebie nie czuć. Ogólnie chodzi o miłość...

Cześć, Siemka, Hejoł :D      Tym razem nie mam dla was niestety żadnego opowiadania, a informację, że blog ten zostaje przeniesiony na nowy adres...

Dowiedz się teraz, co tak na prawdę jest najważniejsze w wystąpieniach publicznych, aby ludzie słuchali z zaciekawieniem zamiast zasypiać z nudówSprawdź! Obowiązkowa...

Jego oczy są przepaścią.    Uwielbiam się w nie wpatrywać. A jeszcze lepiej jest jak one znajdują moje. Dzisiaj na przerwie złapałam się na przypatrywaniu...

Zawieszone : Hentai : Tytuł : ,,Superstar and I"Typ : HentaiGatunek : romans, smut, humor (SHINee, Hira, Rose, Poli) Prolog + 1 Rozdział...

Sztuka palenia.   Dobra, zgoda, ale nie w szkole. Kurde, jestem typem, który przestrzega te cholerne zasady! Chyba jednym z nie wielu..    Nie...

SPOŚRÓD słotnymi włosami tudzież wszlafroku wstąpiłabym u dołu kołdrę a oparłam się dogodnie o poduszki. Cóż, to ten chronos, iżby prześledzićdwie różne relacje:...

Więc to jest pierwszy rozdział. Opowiadania o BVB ( Black Veil Brides ). Który oddaję dzisiaj w wasze ręce i tak jak było obiecane pokazał się 1 marca.  Kto chce...

Za parę dni, będzie oficjalne otwarcie tego bloga. Najpierw pojawi się opowiadanie o BLACK VEIL BRIDES.Ale nie będzie to typowe opowiadanie typu " Ja i Andy "...

Z upływem dni zaczynałem sobie przypominać, co tak naprawdę interesuje mnie w fotografii: rozczepianie światła, cienie, monochromy, sztafaże i zmiękczanie...

Nie wiem, kto wymyślił pracę w soboty, ale musiało mu się nudzić. No, dobra. Fajnie jest mieć potem wolne w tygodniu albo dodatkową kasę, ale z drugiej strony - nie...

BumYa!     To znowu my ~~ Hira & Rose ;3Nie spodziewałyśmy się, że tak szybko dodamy kolejny rozdział tego naszego twórczego opowiadania i nie...

Hello Hello~~;3     Nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że znowu coś dla was dodaję. Tym razem coś całkowicie nowego. :D ''Teddy Bear" to...

Naprawdę dużo emocji dziś wieczór. Słowa plączą się pod klawiaturą, nie mogę znaleźć sobie miejsca. M. wrócił. Nie wiem, na jak długo. Nie wiem, czy to ważne. Może...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..163 164

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin