.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zuzia", strony 181 - 195 z 245

Dziś nic nie było. Aniu masz racje już się nie kłocmy, bo to nie ma sensu, ale czy ty Zuzia wzielas to wszystko na serio?? Jesli cie to urazilo to sorry. Chyba...

oprócz tego bloga mam jeszcze sporo innych:winx-enchantix-flora.mjblog.plkonkursmania.mjblog.pl--->ale po konkursie na naj candy go...

Wiem że już dawno nie pisałam ale mam zjebany komputer (dziękuje Basiu że skomentowałaś mój blog Masz skomentować ciebie??).Następnym rażem moja sis nie pouczaj mnie...

Dzis pisze Zuzia!!!!Nie dlugo swieta fajnie!!!! Daje wam gify!!!

Witajcie na NASZYM blogu!!!!Tego bloga będa prowadzic Karolina i Zuzia. Dzisiaj pisze Zuzia. Bedziemy dodawac duzo dodatkow na bloga.Bedzie duzo gier!Dzis daje...

Cześć. Sorki, że cały tydzień nie pisałam, ale byłam dość zajęta. Musiałam odrabiać lekcje i uczyć sie do pracy klasowej z przyrody.Dni szybko zleciały i nadszedł...

Takie fajne ludziki w tych zespołach spiewają.:P hihi chodzi mi oczywiście o programy tv. Muzyka.. Czy ktoś bez tego potrafi żyć? Czy jest piękniejszy wynalazek...

AAA!Ale nudy...Tu Twiggy...Halo!Halo!Odbiór?Houston , mamy problem :D.Dobra , już nie.Mam dla was kilkaset dowcipów o...Jasiu! Zdyszany Jasiu wbiega do klasy....

No więc,... Dni mijaja se wolno, w tym praca i praca, oraz czas na odpoczynki. Fajnie będzie idzie nam jusz Wiosna jednak ostatnio pogoda jest okropna jak to w...

Wiecie że w Krakowie padał śnieg?? Ale za to był taki fajny wiosenny tramwaj:P W nim byli tacy ludzie którzy wyskakiwali i krzyczeli szalli;P tez bym tak...

Myślałam że to że jestem chora będzie największym moim kłopotem. Jutro mamy historie i jesteśmy podzieleni na grupy bo mamy robić jakieś zjebane projekty:( Jeszcze...

Wkurzał mnie ten blog na mylogu bo nie mogłam zmienić nazwy, a ten miałam w rezerwie:P Dawno nie pisałam nawet w pamiętniku:( Kurde stałam się taka leniwa jak ......

Adoptowałam kotka o imieniu Zuzia.

Najnowsze odkrycia naukowców z Hamburga mogą na nowo wzniecić debatę o językach królestwa zwierząt. Badacze odkryli, że niektóre papugi nadają indywidualne imiona...

I Znów wekeend, naszczeście w sobote nie musialem iśc do pracy, niepowiem ze był to dobry dzien ale przykro mi troche ze przez pomyłke powiedziałem coś mej Zuzi,...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

koncert justina biebera w polsce ‹› zuzia ‹› anna popek ‹› kody do gry pet party na nk - ‹› hunger games ‹› kolorowanki avril ‹› forget ‹› kody do gry goodgame empire ‹› czytania ‹› Yolanda Be Cool We No Speak Americano ‹› i znow otwieram ‹› przepisy-danusi ‹› PENIS XXL CREME 200 ‹› dennis marzenie ‹› jaka ‹› kod na szafiry do pet part ‹› szablony html ‹› kiedy bedzie justin w polsce ‹› numer na szafiry w pet party ‹› kpop ‹› wokalistka exaitet-data urodzenia ‹› specific love ‹› tak blisko a tak daleko hermiona ‹› wiesz ‹› sex ma olaty nago zdjencia ‹› czekolada blog4you ‹› numer na szfiry w pet party ‹› piotr kupicha ‹› iwona ‹› kody na kase do gry w pet party ‹› erotyczne fotki enrice iglesias ‹› naruto i konan ‹› NUMER GADU GADU JUSTINA BIBERA ‹› miley cyrus party in the USA ‹› blog grupowy ‹› Michael jackson sex opowiadania ‹› alicja w krainie czar ‹› Pieprz ‹› jak wyglada krolewski plascz ‹› pet party gra na nk kody ‹› starsze panie i mlodzi chlopcy ‹› Broker ‹› o milosci szczesliwej wiersze ‹› kod na kase do ‹› Sex ojca i curki ‹› kod na safiry na pet party ‹› kody do pet part na nk na szafiry ‹› gay ‹› kody do pet part na nk na ‹› my chemical ‹› piosenki z randki z gwiazda ‹› suede ‹› jestes jak powierze bez ktorego nie moge zyc ‹› Taniec do piosenki naturally ‹› kot do pet party na 1000

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin