.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "z-milosci-serc", strony 2011 - 2025 z 2044

*no wiec postanowilam zalozyc nowego bloga!! bo stary mial wirusy i sie wqrwilam i goo w pizdu skasowalam :/ *teraz wlasnie wroocilam z arkadi :D koopilam sobie...

...na poczatek naszej milosci ... Tacy nieśmiali, gdy wchodzili przez bramę życia… Niewinne pocałunki, to tu, to tam – przyjemna chwila...

Porwana miłością do Ciebie- oślepłam na wszystko. Nie widziałam poza Tobą nic. Byłeś dla mnie księżycem kochającym się w towarzystwie niebiańskich gwiazd. Byłeś dla...

Miałam napisać pewną notkę, o tym co mnie ostatnio baaardzo dobija, ale pominę ją wiedząc, że ktoś mógłby albo się na mnie wkurzyć, albo się zacząć obwiniać a paru...

Piatek.Piatek.Piatek.Piatek.Piatek. Pierwszy tydzien nowego semestru za mna.I co? Zyje jakos...Mimo ze zazwyczaj zaszywam sie w domu,dzis ruszam na tany....Bo nawet...

Bravo Girl (niemieckie) Są wyluzowani. Są gorący. Są bliźniakami. Bill i Tom Kaulitz. Dwie różne cechy i dwaj zupełnie odmienni chłopcy. Bad guy Tom z Tokio...

smutek...pograzam sie...nienawidze walentynek...bleeee...okropne slowo!milosci niema... jest tylko nienawisc. nienawisc ktora pozera wszystko... niemoge zniesc tego...

no tak... jutro walentynki, a ja jak zwykle (:() zostalam porzucona.. :( . nie wiem, moze to jakas klatwa? chcialabym, bo klatwe mozna zneutralizowac a niszczescia w...

NATLOK MYSKI WALCZY W MOJEJ GLOWIE, KARZE MI ZAPOMNIEC O SZCZESCIA DRODZE, KAZE USWIADOMIC ZE O PUSTCE MYSLEC NIE POWINNAM LECZ JAK ZAPOMNIEC I ZYC WLASCIWIE...

ehh..jutro 14sty lutego-walentynki. gloopie, rozowe, pluszowe, rozspiewane, serduszkowo-misiaczkowe,kretynskie amerykanskie swieto. nie znosze go! wlaczysz...

Mała charakterystyka chłopaków.. Tylko prosze bez łez..:) Bill - lider Tokio Hotel, chyba najbardziej wyróżnia się spośród członków zespołu: jego...

Witam, tym razem nie bedzie zadnej opowiastki,nie chce mi się szperać w pamięci.Jest mi jakos smutno.Wczoraj siedziałam w blogach na onecie.tez mam tam swoje...

Idąc drogą, idąc bez celu Nie pilnując czasu, nie spoglądając za sibie Szukam domu, spokojnego zakątka Gdzie zamknę się w sobie Zamknę w platynowej albo złotej...

Odziana w samotnosc kazdego dnia wyruszam w poszukiwaniu milosci. Otulona szalikiem codziennosci szukam uczucia ktore, odmieni szara rzeczywistosc. Na rece...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

z-milosci-serc ‹› zmienic siebie ‹› nieletnia matka ‹› kody dla pet party ‹› emis magical dream escape ‹› eva longoria ‹› kod do pet party na szafiry ‹› fotki nagich dziewczynek bez logowania ‹› hobby od31do45 ‹› ADIEU ‹› kod na safiry na pet party ‹› majli sajrus nago ‹› kody do pet party nk na szafir ‹› my-true-face ‹› jaki jest najlepszy przysmak justina bibera ‹› SasuSaku w liceum - opowiadanie ‹› KODY NA DIAMENTY Z PET PARTY ‹› kody na nk pet party na kase ‹› sterling ‹› BUTY ‹› kuba wojew ‹› play ‹› kod na darmowe szafiry w pet party ‹› Alice i jasper prawdziwa milosc ‹› sex opowiadania ‹› Matka rucha z synem ‹› wiersz o ojcu ‹› zemsta dziecka ‹› big bang fanfiction ‹› Justin Bieber koncert w Londynie ‹› czarna broda ‹› kody na szafiry w pet party ‹› sesja ‹› starsze panie i mlodzi chlopcy ‹› Dzien ‹› kody do pet party na szafiry ‹› darmowe szafiry na nk-pet party ‹› Alex Halamski i sex w galway ‹› harry potter opowiadania erotyczne ‹› photos ndsm ‹› kocham kogo ‹› kacper ‹› kody na kase w grze pet party ‹› koncerty 2010 patd ‹› kody na szafiry na pet party ‹› harry potter one shot ‹› dzastina bibera piosenka bejbe bejbe ‹› opowiadania naruto ‹› magicians trap escape ‹› szafir ‹› nauka 2 klasa ‹› analiza bloga ‹› kod na pet party na szafiry ‹› sex kobiety i psa ‹› jonas brathers

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin