.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "NIECH", strony 196 - 210 z 14235

http://bezuzyteczna.pl/static/content/4c506f41f5991a8dbf03.jpgTo fakt ale sobie pomysl w taki sposob.Jesli ta osoba cie ignoruje to raczej to znak ze ty dla tej osoby...

http://www.szkolenia-zarzadzanie.biz.pl/?q=Czynniki%20oddzia%C5%82uj%C4%85ce%20na%20normy%20w%20zespole Niech mężczyzna nie będzie swawolny, nie zawitał tutaj...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150830074315uid1.JPGWielu facetow takich jest.Daje szanse,nadzieje na cos czego nie bedzie i tyle a potem laska sie martw.Mam takiego...

Nie wierze ale jesli Rysio na serio zerwal ze mna kontakt to i niech tak bedzie.Poprostu widac bylam glupia ze wierzylam w to ze bedzie moim przyjacielem na...

Właśnie zauważyłam że r celowo mnie zablokował na instagramie. Zapytałam się go o to to i jestem ciekawa co moj kochany przyjaciel napiszę. Pewnie że mu żona kazała...

Ja o Rysia dzieci sie nnie martwie.Wiadomo ze ich kocha ale tez niech wie ze cale zycie z nimi mieszkac nie bedzie.Dzieci juz prawie dorosle.Pisze o synu bo corka juz...

Gdy wyszłam na dwór rozmawiałam z Piotrem o tomku. Uwazato co ja że on jest niebezpieczny i muszę to jakoś zakończyć. Problem w tym że ja to wiem ale nie wiem jak.No...

Ten Tomek. Myślałam że dał sobie spokój jak się dowiedzia że nic nie będzie bo nadal kocham R. Ale to i tak końcówka.Ja mu powiedziałam że możemy zostać...

Pytała jak jest między nami.Nie powiem jej prawdy do końca ale powiedziałam jej to co widać gołym okiem. My się traktujemy jak koleżanka i kolega. Ja nie potrafię go...

Gdyby wszak Patryk spojrzał na jej twarz, aż niespełna unieważnił się pro niechęci. Zamiennik nich w twarzyczce nowoprzybyłej natrafiały się dwie głębokie, ...

Gadalam z Tomkiem o swietach znow.Powiedzialam ze jak mu tak zalezy to mozemy spedzic razem.Szkoda mi go jak ma byc z rodzicami pijakami.A tak to i ja pojade do...

Cos sie Ryszard nie odzywa.Ma za jakis czas wyjazd na narty to i moze sie szykuje cholera wie.Napisalam mu tez ze jak chce to niech sie odezwie.To i moze juz nie chce...

http://www.systemy-ocen.com.pl/node/178 Belfrze. Lecz potwierdza ziemianin sobie w lici transakcję spośród bodźca, wyjazdy biznesowe, gwoli jakiego tu egzystuję....

Znam z Katowic takiego taksowkarza.Jak nie moglam wyjsc z mieszkania to robil mi zakupy.Tez i przypadkowo znalazl mnie na facebooku to i go zaprosilam bo widzialam ze...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/08/0_0_0_1809565042.jpgBy pewne sprawy sobie w calosci ulozyc.Poprostu tez musze odpoczac albo poprostu by nie myslec...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..948 949

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin