.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dupa", strony 196 - 210 z 1083

Dlaczego wszystkich niezwykłych chwil, które nas spotykają, nie można zagarnąć w dłonie jak piasku? Przesypywałabym je potem delikatnie, wolniutko przez palce,...

Niepotrzebnie analizuję niektóre sytuacje, ale wnioski same się nasuwają: jestem jeszcze na etapie bycia naiwną i w dodatku niezaspokojoną dziewuchą. Czasami mam...

a więc dzisiaj taki dzień pół na pół, tak jak ostatni tydzień czyli dobrze jak nie za dobrze. ogólnie dzisiaj nawet wam wkleję zdjecie a co oczywiście jest to słit...

Wyrzucam z siebie zbędne myśli, tak aby nie myśleć za dużo o tym wszystkim. Ponieważ niekiedy myśli potrafią zawładnąć umysłem a wtedy wszystko wymyka się spod...

Wypadkowa mojej głupoty mnie przeraża, KURWA! DZIEŃ ŚWIRA KURWA! DLACZEGO MOIM KOSZTEM!KURWA! Zaczynam pisać, dawno nie pisałem, nie mogłem sie zebrać.. by być...

  Dupa , dupa, dupa !.!  Magda musi wziąć się do kupy ...  Wrr, jeszcze jest jutro . ^ ;D    

STOP. Zapomniałam napisać o jednej bardzo ważnej rzeczy w poprzedniej notce. Otóż widziałam GO. Tak! Widziałam, nawet, nawet.. kurde, nawet stałam obok NIEGO!...

Jedziemy dziś po kasę za dwa sprzedane Powermedy i Skarb rzuca tą robotę.W głowie się nie mieści co oni tam wyprawiają, jak kłamią, wykorzystująi znęcają się...

Dobry wieczór. Piszę już, bo niektórzy mnie upominają. Co u mnie nowego? Sama nie wiem. W szkole kiepsko, w życiu towarzyskim wcale nie lepiej. Po poniedziałkowym...

Koniec września. "Między krzesłem a podłogą wszystko po staremu" czyli nic się nie zmieniło. Wciąż jestem dupa z matmy. Tak, uświadamiam to sobie słuchając...

a wiec tak . dzisiaj mialam szczesliwy numerek . i mi sie przydal bo bym byla pytana z ang. ;d byl test dla gimnazjum z j. polskiego. a z historii w piatek...

Poza tym już pomijam fakt, że czytając pierwsze słowo w komentarzu me serce drgnęło radośnie, a macica wykonała imponujący przewrót w przód ze szcześcia, że oto może...

Dupa - miejsce spotkań wszystkich moich wrogów         "Wszystko co czułam to głod. Straszny głod, który mogłabym nazwac brakiem, potrzebą,...

Cytat w tytule pochodzi z przewspanialej piosenki zespolu Lady Antebellum - Need You Now. Zaslyszana w radiu RMF FM, dzieki sol macz. Polecam, polecam : > Staralam...

Cieszę się, że już poniedziałek. Właśnie skończył się jeden z najnudniejszych tygodni w moim życiu! Poza wizytami na uczelni nie działo się prawie nic. Nie wiem. Ci...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..72 73

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin