.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "edyta geppert", strony 196 - 210 z 347

W wyniku starań grupy inicjatywnej ze Studzianki w skład której wchodzą: Anna Niedźwiedź, Mirosława Jaśkiewicz, Marek Wilbik, Grzegorz Kowalewski, Monika Hryniewicz,...

Dzis bedzie bez morałów i mądrosci ludowych. Rozwiazujac dzis sudoku znalazłam kiedys gdzieś w radiu chyba usłyszany kawałek piosenki. Dawno to było ale pamietam, ze...

Hej mam na imię Ada. Jeśli będziecie adoptowali jakieś zwierzę albo nie wiem to poinformujcie mnie w komentarzach.Tu będą adopcje dziś dam wam trochę. Uprzedzam...

już dawno nie pisałam a Edyta (pisze Ela) na tym blogu nic nie robi!! jednak będe pisac tylko o high school musical dam pare fotek

Osoba która założyła tego bloga urodziła się niecałe 15 lat temu a dokładniej 16.kwietnia w 1993 roku pieknego poranku o godzinie 11.30 w czwartek .. chyba xD nie...

Nie no przepraszam wszystkich którzy czekali na tą notkę.. Porostu brak motywacji.. Mało komentów i chwilowy brak weny.. xD Jak tam u was przygotowania do świąt?? A...

Ni chce mi sie pisać tej notki ale robie to tylko dla Ba$$ki :P Co by tu napisać jestem wkurzona na Pawła bo jest bez serca.Edyta twierdzi ze ją ograniczm przez to że...

Dzisiaj wstałam o godzinie 8:20 ubrałam się pościeliłam łużko zjadłam śniadanie i pooglądałam telewizję. O godzinie 9:30 zaszła po mnie Paulina i poszłyśmy na zbiórkę...

Dziś na pewnym przedmiocie u pewnej osoby EDYTA zobaczyła piękne, jednokolorowe (albo i dwu ale czy to ważne?) dwie spinki na włosach xD (to trzeba było widzieć xD -...

Tomciu, piszę notkę dla Ciebie, nie dlatego, że Cię lubię bardziej niż innych, nie! Piszę ją gdyż Edyta darzy Cię wielką sympatią i każde wasze przypadkowe spotkanie...

Andrew Spencer - Zombie (RockAround's Bootleg Mix) Andy Stroke - One Touch (Orginal MIX) Astrada - You Are The One (Extended Version) Bassrockerz Vs.Mabra - DJ...

Moja siostra też poszła do zawodówki, ale ona nie miała wyboru, nigdzie by jej nie przyjęli. Ja miałam wybór ale nie potrafiłam się przeciwstawić. Hmm... to moja...

Alchemist Project Feat. Angie - Viva Carnival (Moreno Remix) Andrew Spencer - To Be With You (2-4 Grooves Remix) Commercial Club Crew - La Luna (Extended Mix) Dj...

Heh no i sprawdzily sie moje przypuszczenia o "swietnie" sprzedajacej sie plycie Edyty Górniak(Górniak diamentowa !!(?)) .Nie 150.000 lecz 50.ooo sztuk EKG i...

WITAJ DROGI UCZNIU! U NAS MOŻESZ ZAPISAĆ SIĘ NA WYBRANY PROFIL! ZAPRASZAMY DO NASZEJ SZKOŁY!   KL. 1 "A" - PROFIL HUMANISTYCZNY WYCHOWAWCA: ANNA...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin