.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "poznajac siebie", strony 196 - 210 z 43617

No i jestem daleko od siebie :) tzn. od swojego domciu :) Wczoraj wyjechałam no i jestem na drugim końcu Polski :D A długo nie pisałam bo najpierw wyjechałam na...

Prawda - Hey To ja, To ja, Oto prawda o mnie.... Najgorsza w życiu zbrodnia To na samym sobie gwałt Czy widzisz te dwie blizny? To ślad po moich...

W bladym, wyrzeźbionym geście Odnajduję cząstkę siebie Sprzed lat Gdy słońce płakało nad innymi Świecąc nad moją głowa Gdy trawy uśmiechały się do mnie Podając...

Zrobiłam to... Zerwałam z nim... Mimo, iż go kocham... Tak będzie lepiej... Nie chce mi się...

Nie odpowiadaj wyjmuję słowa z Twych ust... Nie zniosę dłużej na dłoni mojej tych słów... Jak trucizna z oddechem wchodzą do krwi! Nie odpowiadam, nie mogę mówić...

Hehe prawie koniec roku ;D Dzisija mialam isc z Angela tylko na matematyke i polysmy i na przerwie przyszla jakas dziewcztna i powiedziala ze nie mamy matmy. To...

prawda jest taka że sama nie wiem kim jestem cały czas szukam odpowiedzi zastanawiam się błądzę ale tak jest lepiej gdybym się odnalazła tyle rzeczy straciłoby...

tak bardzo Cię nienawidzę za to co mi robisz! za to, że nawet nie wiesz co potrafisz mi zrobić jednym słowem! jedną myślą! tak bardzo Cię nienawidzę gdy...

wiec ostatnio przyszedł mi czas na interpretacje moich spraw poprzez teksty piosenek jak widać. na dziś ten: 3 doors down- When I`m gone. Jest we mnie świat,...

UWAGA! jestem w konkursie na naj bloga na mangaworld. Stwierdziłam że będę używać tylko japońskich wersji imion. Notkę dedykuję Olu$. Ta notka jest z nią związana....

Niby tacy sami. A każdy inny. Niby każdy ma to samo jedno życie. A każdy przeżywa je inaczej. Tak sie od siebie różnimy. Przeciwieństwa się przyciągają.? Hm...

~*~ WiErSzyK ~*~ Zatrzymać łzy, Ukoić ból, Podnieść się, Być silną znów Nie będę tęsknić, Nie będę śnić, Będę w samotności żyć! Z pamięci wymarzę Wszystkie...

Tak...Długo nie było notki. Wiem. Ale ja (Kate) wpadłam w małe załamanie z powodu pewnego pana...Nie będę tu wymieniać nazwisk :) Ale pan jest kochany, a ja, jako...

Nie rozumiem samej siebie... Bo ja jestem trudna... Inna.... Trudno... *** Łzy... ...ku ogólnemu zdziwieniu lubię je wylewać.. Lubie płakać, lubię się...

Dzisiaj przeczytałam pewnego bloga i tak jakoś wyszła że założyłam i postanowiłam też pisać. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Pewnie po 3-4 dniach mi sie znudzi, ale...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

poznajac siebie ‹› opisy pod zdj ‹› Sadness ‹› mama i c ‹› cud ‹› dom bibera ‹› badgirl ‹› aga adam ‹› Captain ‹› tak na marginesie ‹› graphic ‹› animals sex opowiadania ‹› Pszukujac Siebie ‹› tokio hotel opowiadanie ‹› remus ‹› nagi ‹› kamienie ‹› carmen ‹› nazwy ‹› HIT ‹› star wars ‹› 600 ‹› bejbe bejbe ‹› remus sirius ‹› Cleo ‹› tapety z psami ‹› avki site ‹› na kasę ‹› GOLA ‹› odd ‹› olej ‹› sex przemoc yaoi ‹› sex opowiadania ‹› tithiel ‹› Joanna ‹› bob ‹› znin seks ‹› fajny ‹› rozne ‹› james ‹› miranda kerr ‹› lolaa ‹› justin biber ‹› kasia ‹› york ‹› porno ‹› zac efron ‹› medic ‹› cleria hold ‹› śmierć choroba ‹› sez z mama ‹› bella i jasper para ‹› I alepou kai to lagoniko ‹› braciszek ‹› bieganie

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin