.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "1 raz", strony 211 - 225 z 33483

W rozgrywanym w Katowicach meczu grupy D Ligi Światowej Polska pokonała Bułgarię 3:1 i jest jedynym obok Brazylii zespołem, który w tegorocznej edycji LŚ wygrał...

Nie o wszystkim można na raz pamiętać. Zagalopowałeś się, zapomniałeś, że przecież i byt określa świadomość. Zapomniałeś też, że jadąc na obcy kontynent trzeba...

Siemka ;) Patrz- podpis (czyli jaa, Olgu$), zakładam tego bloga po raz kolejny, wcześniej umyślnie go skasowałam, nie miałam pomysłów na prowadzenie go, a teraz chcę...

Pomorzanie - Young Boys 7:4 (1:1) bramki: Tomaszewski(2), Jezierny(2), R.Jaroch(1), Miklaszewski(1), Chmielewski(1) skład: Kaczmarek - M.Guzowski, Chmielewski,...

Na dnie serca miejsce jest Zrobione całe z łez Ze słonych kropel mały kruchy świat Na dnie serca jestem dziś Niebo milczy, szeptem łzy Nikogo więcej nie ma...

Siemka! Dzisiaj w noteczce dam Wam masę nowych zdjęć Hilary. Mam nadzieję, że się spodobają :) ! Liczę na dużo komci...Ta animka po boku jest od karoli-alex...

Na początku strasznie przepraszam, że tak dawno mnie nie było, ale jak to na koniec roku trzeba wszystko pozaliczać na wyższą ocenę co równa się z nauką czego nie...

Czesc dzis pierwszy raz załozyłam swoj własny blog,wydaje mi sie to troche smieszne,ale co tam,moze akurat cos z tego bedzie:) pozdarwiam

Pomorzanie - Max Maksymilianowo 4:5 (3:1) bramki: Ma.Łazarski(2), Spryszyński(1), Tomaszewski(1) kartki: Błażejczyk(żk) skład: M.Guzowski - Drzewiecki,...

Yo Yo A więc pisze tą notke pierwszy raz...no może napisze coś o sobie? no okis a więc jestem dziewczyna na luzie i to bardzo...jestem jaka jestem...

Kogo ja staram się oszukać? -samą siebie! Nagle usłyszałam głos *kim jesteś? i gdzie jesteś? -w Twoim umyśle i sercu jestem częścią Ciebie.Obserwuję Cie,a Twoje...

Dziś ja, Zuza, Madzia, Gaba i Maniuś poszłyśmy na basenik, bo inni nie przyszli :/ Oczywiście poszliśmy z panią:P Pływałam tylko ja, Gaba i Maniek. Byliśmy na...

Nastepnego dnia rano.. U Agi i Richiego: -śpisz?-zapytał Richie odsłaniając jej w łosy z policzka.. Aga otworzyła oczy i sie uśmiechła.. -nie,niespie.....

Chce, żeby ją kochał, żeby za nią latał, żeby dzwonił, przychodził pod dom i pod szkołę, żeby robił sceny zazdrosci i żeby chciał pójsć za nią choćbby do piekła. A...

Witam was na moim blogu z opowiadaniem o Tokio Hotel . Te opowiadanie jest inne , bo moje ;D Historia rozpoczyna się w roku 2010 , gdy bliźniacy Kaulitz mają po 21...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

1 raz ‹› k-pop ‹› notka ‹› kosmetyki ‹› pow ‹› chaotic-heaven ‹› brian ‹› wszystkiego ‹› opowiadania erotyczne ‹› sex hair ‹› odnowiona ‹› piosenka na jubileusz ‹› neji ‹› maluje ‹› wierszyki o wakaciach ‹› goli ‹› Aaron Carter opowiadanie ‹› pytania ‹› piosenki dastin biber ‹› zycie moje ‹› stardoll extra blog ‹› system ‹› download ‹› pet party kody na pieniadze ‹› im-not-dead ‹› wiersze o wschodzie s ‹› kucyka ‹› opowiadania mm ‹› moja cipka ‹› wielkie ‹› kody do pet perty na kase ‹› avatary ‹› dla siostry ‹› zdrada ‹› potrzebna przyja ‹› single ‹› dzie ‹› szkolny ‹› seks z matka ‹› Serdeczne ‹› Sex z kobieta 121 ‹› big bnag szablony ‹› adekwatnie ‹› avil ‹› dupy ‹› kim ‹› team 7 ‹› incest group ‹› agata avril lange ‹› wjo ‹› code ‹› animals ‹› linda ‹› piosenki tureckie ‹› opo

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin