.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Dni", strony 211 - 225 z 23843

Już po zupie ;] choć ją pewnie jeszcze dzisiaj zjem z 2 razy. Ona nie jest ani dobra, ani nie dobra. Nie ma smaku w ogole. To i chyba nawet lepiej, bo jakby była...

Dawno niczego nie pisałam,więc nadszedł czas kiedy coś jednak trzeba coś od siebie dodać. Jest dużo rzeczy o których by tu można co nieco napisać. A...

I znów wiele o nim myśli. Czuje się zagubiona i nie wie co sądzić o całej tej znajomości. Pamięta tą głupią datę. 7.07.07r, dzień wcześniej zastanawiała się czy te...

"Są granice słów kiedy granic brak Nie wiem czy to wstyd, że mi wiary brak Gdy otwiera drzwi niewidzialny klucz Czy zabraknie nam wyobraźni znów ? Tyle...

Siemka ! 3 dni nie pisałam....ale dziś je nadrobie No więc tak...w poniedziałek z rana byłam u dentysty....O Bożeee Miło tego nie wspominam... ..Przez to wszytko...

Blog świętuje dzisiaj 400 dni istnienia. Za mną już 156 notek dotyczących piłki nożnej, piłkarzy, siatkówki, siatkarzy. Dzisiejszy dzień jest tesz dniem urodzinek...

Hej! Mój blog jest już prawie gotowy :). A teraz opiszę kilka dni. Sobota Moi rodzice byli na imprezie (u cioci na imieninach :p) a moja siostra skorzystała z...

HelloŁ;) Cóż, to pierwsza notka na blogu rainbow1995.blogasek.pl, i miejmy nadzieję, że też nie ostatnia :D Dzisiaj chciałabym poruszyć temat dni wyjątkowych - są...

Więc tak wczoraj byłam na parkomani i dzisiaj też. Wczoraj byłam z Martą a dzisiaj z Klaudią-moją kolezanka:)Były fajne zespoły, można było sie też pobrechtać z nie...

Wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie. Nie ma zupełnej stabilizacji. Jak już jestem święcie czegoś pewna, to zawsze wyskoczy coś, co sprawi, że zaczynam mieć...

          Już 2 dni nie pisałam, bo miałam sporo pracy w domu. Znalazłam na internecie znalazlam obrazek z dziewczynką i...

W poniedziałek załadowałam książki do dwóch reklamówek i pojechałam do centrum, żeby oddać je do antykwariatu. Nie było dużej kolejki- tylko trzy osoby stały...

OD DZIS ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA MÓJ NOWY BLOG WWW.PRINCESSCICI.BLOG4U.PL TAM BEDE PISAC OPKO O GOOD CHARLOTTE:)DZIS PRZEDSTAWIENIE POSTACI I FOTECZKI I PIERWSZY...

W Poniedzialek bylam w Livingston-14 lipca sie przeprowadzamy,wiec bylam zalatwic sobie school=D. Pojechalam o 6 rano do Eweliny,posiedzialysmy chwilke i przed 9...

Zostały dokładnie dwa dni do ogłoszenia wyników matur. To przerażające. Powoli zaczyna mnie ogarniać panika. Oby udało się uzbierać po te 80% z biologii i chemii....

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin