.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Zrobilam", strony 211 - 225 z 653

Więc tak. Wkoncu napisze coś sensownego? Tak myśle. Myślisz ze jestem emo bo nosze arafatke i maluje sie czarna kredka? Źle myslisz! Jestem soba. Poprostu to mi sie...

To nic ze "zjadlo" mi notke... Dzisiaj jestem wyluzowana.. Dam pare szablonow... Smok z kopytami Tanczacy wilk2 Upadli Zmiennokstaltny Jakos wydaje mi...

A teraz zmieniam temat i napisze troszke o tym jak zajebiscie normlanie uklada mi sie z moim chłopakiem;/ O tym ze przez miesiac nie mial dla mnie czasu to juz...

Czesci spoleczenstwa zdarza sie chodzic do szkoly. W szkole zwyczajowo sa lekcje z pewnymi nauczycielami. Ale kiedy nauczyciel badz nauczycielka choruje zaczyna sie...

miłość to dar od boga miłość to szczęscie radość i spełnienie Kochanie wiem ze ostatnnio masz duzo nauki i wogole ja rozumiem przepraszam za siebie jestes...

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!Szczerze mowiac to nie mam pojecia jak mam cokolwiek zaczac.Moze najpierw opisze sie w skrocie.Wiec jestem wysoka blondynka(farba...

Bylo cieplo. promienie slonca grzaly jak nigdy.Nikt nie przypusczal ze w tym dniu moglo sie cos stac.A jednak te dni mialy cos w sobie pieknego i milego. A w tym...

I tym oto frazeologizmem zaczne dzisiejsza wypowiedz. A wypoweidz dotyczyc bedzie... konkursu frazeologicznego. Sam w sobie kokurs organizowany jest przez moja...

Niedawno pisalam o tym, że 21 lutego Barbados obchodzi nowe święto - Dzień Rihanny. Nie był to jednak koniec wyróżnień dla dwudziestoletniej piosenkarki. Mieszkańcy...

Sierociniec przy ulicy Moon. Dzieciaki biegaja po podworku. Tylko ta jedyna ja... siedze przy oknie. Zacznijmy od poczatku. Sierociniec był ogromnym budynkiem. Ulica,...

...Niby nic szczególnego, ale mam do siebie niesmak…za to, co zrobilam, a raczej czego nie zrobilam i jak się zachowalam.To nie mój styl, to nie mój sposób...

juz koniec... zrobilam swojego bloga i od jutra zaczynam intensywnie pisac, mam nadzieje ze poczekacie, bo nie bedziecie zalowac...3majcie sie cieplutko do jutra papa

wreszcie skonczylam...znalazlam fajna stronke i zrobilam blog(a)... :)) jak na dzis nie ma zadnej rozkminy bo sie dopiero zaczelam rozwijac... ale juz niedlugo i...

O Boże...jak weszłam na mojego bloga to myślałam,że zemdleje!!!AAAAA!!!No nie...co za szablon???Nie wiedziałam,że mi sie taki koszmarny...

No anpisze druga nocie :D bo ktos mnie meczy ;D .. i nie nie kasuje bloga .. narazie ;D .. ** Krew . Wszedzie krew . Ciala ludzke z wyprutym brzuchem . Ludzie z...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ..43 44

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin