.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "avek", strony 211 - 225 z 487

Znów taka szybka note.Mam nadzieje ze szablony sie podobały....Teraz kolejny: Zielony z Nelly Furtado..||KLIK|| Jeszcze avki pasujące do niego: 50x50: To...

Ocenka bloga: http://theadisim.blog4u.pl Muszę coś powiedzieć, myślę, że się nie obrazisz: do Twojego bloga, chodź jest ładny, podeszłam z niechęcią... Jush...

To teraz już trzecia ocena a oceniam tego bloga:http://www.wszystko.o.vanessie.blogasek.pl/Pierwsze wrażenie: 10/10Odwiedziny: 10/10Komentarze: 10/10Ulubione:...

Teraz ocenię bloga: www.opowiadanka.blogasek.plPierwsze wrażenie: 10/10Odwiedziny: 10/10Komentarze: 10/10Ulubione: 10/10Ortografia: 10/10Szablon: 10/10Avek:...

Hejka! Widzę że zgłosiły się trzy blogi oto pierwsza ocena:http://short-story.blogasek.pl/Pierwsze wrażenie: 10/10Odwiedziny: 9/10Komentarze: 10/10Ulubione:...

Siema! Nazywam się Ola. Będę tu oceniała wasze blogi, więc zgłaszajcie się oto regulamin:1. Zgłaszają się tylko blogi z blogaska2. Musisz mieć więcej niż 2 notki3....

....::Szablon:::... Bardzo bardzo ładny! Kolorki świetne i pani też supcio! Tylko muszę zaznaczać tekst bo jest nieczytelny! Wiem że nie można przy pobranych...

Tekst wysrodkowany ...::Szablon::... Jest na ogół ok. Ale wydaje mi się że z różem ostrym przesadzone. No ale każdy ma innego...

UWAGA! Ogłoszony został konkurs walentynkowy który znajdziecie też na innych blogach Wyniki konkursu będą zebrane ze wszystkich blogów które się zgłosiły...

..::Ocenki:::... ..:::Szablon:::.. Szablon bardzo fajny i przejrzysty, nic się nie zlewa więc daje!Chociaż jest bardzo wąski!.... ...

Siemka! Jak widzicie zmieniłam szablonik i avek ;) Mam nadzieję że się wam spdoba :) Dzisiaj mało co nie złamałam palca bo skakałyśmy przez kozła i ja dosiadłam tego...

Kochani przepraszam ale ostatnio nie mam pomysłów na pisanie notek z pamiętnika gabi więc to już będzie tylko blog z ocenkami nie długo zmienie szablonik bardzo...

Teraz napisze wam '' Jak i co oceniam '' Jak oceniam Od razu mówię, a raczej piszę, że nie oceniam surowo, za wszelką cenę staram się podwyżyć ocenkę :)) Co...

Koniec zamawiania! Dużo się tego zrobiło... Uff. Pare dni cięężkiej pracy. I życzę tym co będą mieli ferie miłych ferii i by nareszcie spadł śnieg!! Miłego...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ..32 33

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin