.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "glupie", strony 211 - 225 z 345

nie wiem czy te konferecje sa takie glupie, czy glupio czyja sie ludzie udzielajacy tych wywiadzikow, a moze to przez toma, zuze, georga i gustava ich laski......

(Nigdy nie wiem jak mam zacząć...Zresztą chuj z tym...)Nie wytrzymam dłużej! Życze mojemu staremu...ŚMIERCI!!!Nienawidze skurwysyna!!!Jak jush zamienię się w proch to...

Cześś Wam!Widzę,że nikt nie rozwiązał konkursuWięc dam jeszcze troche czasu,ale bedzie tylko 1 zdjęcieZasady te same oczywiście. Tyle,że tylko 1 osoba dostanie 10...

Hej. To jest pierwsza notka i mam nadzieje ze nie ostatnia. Smutno mi... chyba wszystko pospsulam ;( kuurde gdyby mozna cofnac czas. W sumie to przeciez nie moja wina...

MAM PROSBE DO LUDZI KTORZY WCHODZA NA BLOGI I ZOSTAWIAJA GLUPIE KOMENTY... PROSZE WAS ROBCIE TO GDZIE INDZIEJ ALE NIE U MNIE OKA??;/ BEDE WDZIECZNA:) A TEN CO...

MAM PROSBE DO LUDZI KTORZY WCHODZA NA BLOGI I ZOSTAWIAJA GLUPIE KOMENTY... PROSZE WAS ROBCIE TO GDZIE INDZIEJ ALE NIE U MNIE OKA??;/ BEDE WDZIECZNA:) A TEN CO...

Fatalnie dzis sie czulam... Ehhh akurat jak mialy byc 3 sprawdziany w szkole i jeden speaking z englisha =D No niby moje wina, ze sobie wymiotowalam...

Moje życie wygląda dość normalnie patrząc ze strony osoby postronnej lecz nawet moi koledzy (gdyż przyjaciół praktycznie nie posiadam) nie wiedzą jak jest...

Hey :)..wiem wiem mialam nie pisac ale coz..rozumiem ze to wszystko robi sie juz nudne...koniec i znowu powort xD..(czlowiek z nudow moze zrobic wiele rzeczy ;))...

Nie mów nigdy... Że życie Cię nudzi... Że brak Ci sensu istnienia... Nie pragnij śmierci... Chciej kochać ludzi... I poczuj innych cierpienie...! Ello!! Co u...

Motel krzyczy krzycza fani tak jak on popaprani Motel wyje swoje ,,sraj,sraj" ale nie ostrzeze ,,...i tylek wycieraj" ,,Tomus,Bilus" -piszcza fanki...

no wiec chcialam wam opisac mniej wiecej jaka jestem.... wiem ze to glupie jak w sroku swojego blogu ktos opowiada o sobie... no ale jak zaczelam to...

Odkrylam fajna ksiazke i ciekawego autora. Odkad skonczylam czytac ksiazki Koontza nie moglam przez dlugi czas znalezc zadnego sensownego pisarza.Miesiac temu...

?? 16:33:37 siemka 16:33:48 Czarna siema Czarna 16:33:57 kim jesteś Czarna 16:33:59 ?? Czarna 16:34:01 :/ ?? 16:34:12 osoba ktora ma ci cos do...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin