.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mozesz", strony 211 - 225 z 827

Doug: Spisz... Danny: Juz nie a co? Doug: A nie no bo Tom zrobil nalesniki... zjesz? Danny: Głupio sie pytasz xD ... Tom: Aha czyli tylko nie ja nie...

Oto kilka najfajniejszyk piosenek i teledysków Britney :) 1.Britney Spears-I'm Not Girl, Not Yet A Woman Tekst Piosenki: I used to think, i had the answers to...

No to ruszamy. Teleportuje sie do ogrodu mojej wyobrazni. Dobrze, ze tu zawsze jest lato. Cieplo i swieci slonce. Tez mozesz tu przyjsc. Zrobic sobie chwile przerwy...

  Ja mam naje.bane w głowie i to ostroo[!]:P Haa^^[!]]   Wciąż zbyt mała by dotknąć nieba...   Niby wesoła, a jednak często smutna... Niby...

Wyślij tekst: ok. taki sobie. jakie wiersze. dzis? obawiam sie ze nic nie dostalem. jestem pewien. ostatni twuj email z 22:05 z niebieskim tlem to...

Wyślij tekst: to miałas wiele żyć... ja mam to z ludzmi, mniej z miejscami to sa ułamki sekund ijest jak mini-objawienie. anukowcy mowia ze to mozg lata za swoim...

Jako, że każdy rodzaj muzyki niesie za sobą jakieś przesłanie, niekiedy wartości życiowe i moralne trudno mi pominąć kwestię "hip-hopu". Przez chwilę zamknij oczy i...

Walka pojecie wzgledne, najczesciej kojarzy sie z cielesna przemoca. Otóz niekoniecznie latwiej jest stoczyc walke z kims kogo widzimy i w zlosci mozemy zadac mu ból...

eY i wiecie co ja wiem ,wiem ze kiedys obudze sie o ten Pan idealny bedzie obok.......tylko wiecie,wydaje mi sie ze ja go mialam dluzej czy przez chwile to nie...

Zagadka: jakie jest ulubione miejsce akcji aŁtoreczek? Dobrze wiecie. I tym razem scen szpitalnych nie zabraknie... Analizowała: Miss...

wiesz, chcę wiedzieć jak całujesz bo dostaję świra . mam wszystko czego chcesz i jeszcze trochę. przepraszam za to, że uzależniłam się od twojego widoku,...

Zimno na dworze, a sesja zbliża się nieubłaganie. Miss wyrywa się na chwilę z szaleństwa zaliczeń, aby wkleić nową analizę. A blogasek nie byle jaki... Dziś...

poznajesz ludzi, spotykasz ich, wydaje ci sie ze mozesz im zaufac... ale tylko ci sie wydaje... jestesmy tak skomplikowanymi stworzeniami a za razem tak...

TheSims2 Zwierzaki... to jest nasz temacik tej notki... zwierzaki... sa lepsze od człowieka... pokaż w simsach że i tym masz ciepło i miłosć... przygarnij...

a wiec caly dzionek w domciu:Djak mowilam wczesniej odpoczywam:P :Postatnie dni mi zostaly :Da potem szkola ale na szczesie tylko 3 tygodniea potem FERIE jupiiiii xDe...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ..55 56

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin