.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Konkursy", strony 226 - 240 z 761

Witam na tym blogu będę pisała o Avrilce;] Co miesiąc będą konkursy i wiersze o niej ;]To jest mój pierwszy dzień /ale nie blog ;p/ To tyle na dzisiaj jutro będzie...

Dzisiejszy dzień jest dniem pamiętnym. Dlaczegóż? Poniewóż - po raz pierwszy chyba w tym roku mam czas po prostu się polenić. To naprawdę niespotykane, żebym mogła ot...

Czuję, że coś źle zaczęłam tego bloga. Prawde mówiąc zapomniałam o nim, a przeciez to taka ważna 'rzecz' to tutaj moge się wyżaliś wirtualnym osobom o swoich...

Za nami dwa konkursy w niemieckim Willingen. W sobotę odbył się konkurs drużynowy, który wygrali z minimalną przewagą nad Norwegami - Austriacy. Konkurs...

*nAt-chyba sie domyślasz. *Ann-nAt musze spadać pogadmy jutro rano będzie dużo czasu na to. noi poszła...zostawiła mnie samą z chorymi przemyśleniami, które...

   Witam. To pierwsza notka na tym blogu, więc chce coś o nim opowiedzieć. A tak w ogóle mam na imię Ola :) No to zaczynamy - coś o blogu: Znajdziecie tu m.in.: Mój...

   Hi Hey Hello! Tak, był bal. I to jaki! :) Rada pedagogiczna pozwoliła i była imprezka w środę. :D Ale radocha, nie ma co! x) Nom. I ja też przyszłam. A...

wywiadówka !!! jak ja to lubię!!!! a zwłaszcza moment po.a po konferencji jak lubię. Ciekawe czy wszyscy dyrektorzy lubią gadać o tym czego się nie robi. Pewnie...

Na pewno często macie problem w wybraniu książki do czytania lub na dobry prezent urodzinowy. Dziś rozwiążę twój problem! Otóż jestem wielbicielką wielu książek jak i...

Nie pisałam bo nie miałam czasu zawalona sprawdzianami siedziałam nad książkami ,a teraz nawet nie czuję że rymuje ;D No co do tematu to...będzie znowu konkurs...

Jest to mój pierwszy blog na tym portalu, więc jeszcze nie wiem dobrze jakie są tu możliwości. Myślę, że to będzie coś podobnego do mojego poprzedniego bloga,...

Cześć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zachwilę pokażę więcej zdięc us5 :):))))))))))))Jeżeli chcecie zobaczyć nową piosenkę us5 to wejdzcie na tąstronę...

No i gwiazdunie.pl dalej piszą o US5. Artykuł nr. 1 = Chris Watrin z US5 to inteligentny koleś: tutaj (żenada, tak jakby uważali, że reszta to banda idiotów i...

Hejka witam na blogasku mam nadzieje, że będzie wam się podobał :-]     ZAPRASZAM do wędrówki po...

strony:1 2 ..7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ..50 51

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Konkursy ‹› nowa ‹› mroczne opisy na skype ‹› Kamil Bednarek ‹› bakugan opowiadania ‹› astar saka czarna lapa ‹› szfiry na pet party ‹› site modles i inne ‹› sex ze zwierzetami ‹› Rodzina dyzfunkcyjna ‹› shakira-waka ‹› ped ‹› tre ‹› madara ucicha ‹› sex 14 lat ‹› nowe blogi ‹› smutne ‹› jutro ‹› film selena ‹› serce matki ‹› harry pother ‹› czerwone ‹› Manga Anime ‹› potter james ‹› tatu fan ‹› pierwsza ‹› gry noile ‹› kurs html ‹› psy i koty ‹› code lyoko ‹› Pary ‹› miss w ‹› yaoi note ‹› opis nk ‹› konstrukcja ‹› Dni czastar ‹› 2012 ‹› pirates girl ‹› marzenie ‹› specific ‹› na wakacje ‹› obrazy ‹› photo ‹› morze ‹› gadu ‹› jeste ‹› Step up ‹› chcesz ‹› ubrania ‹› toma luzik ‹› serce ‹› wiek ‹› stare kurwy ‹› sex blog ‹› czerwony

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin