.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Zrobilam", strony 226 - 240 z 653

Hejak zrobilam na=owy szablon i jak wam sie podoba?? Jest bardzo duzo notek o Kelly wiec dodam je pozniej.

nadeszla ta godzina .. ta cholerna godzina .. dlaczego to tak musi byc .. ostatni raz... ostatni .. do konca bo po co ? jaki sens ? zostalo mi .. 2 godz i 58 minut...

William zdawal sobie sprawe, ze stoi na przegranej pozycji. Nie uda mu sie pokonac uporu babki. A jesli to falsyfikat? Co wtedy? Przyrzekam ci solennie, ze nie bede...

no nie wiem czy dobrze zrobilam ale jak sie wyswietli to tak)

zaczne notke od tytułu notki: wiec nie mam dola ani nic z tych rzeczy :) tytul oznacza "śniąć z umarłymi" zapisalam se to kiedys w telefonie jak ogladalismy z moim...

Zerwalam z chlopakiem ... Odwazylam sie ... Nie wiem czy dobrze zrobilam ... FARBNELAM WLOSKI NA JASNY BRAZ D Jutro szkola ... jak ja go zobacze ... :( W...

~#~ Zebrało mi sie na opko ... ~#~ Słońce zaczeło docierać do pokoju . Powoli budziło zielono oką piękność. Otworzyła oczy i rozejzala sie po pokoju ....

uderzylam go... tak nie wierze... zrobilam to ... choc go dalej kocham ... teraz wszystko stracone... podeszlam na breaku do niego stali tam wszyscy jego koledzy......

-tato... -sara. co ty zrobiłaś?- widząc zrezygnowanie i smutek w jego oczach rozpłakałam się. a on usiadł obok mnie i mnie przytulił. -sara. on nie był ciebie...

~#~ Przepraszam ze pisze 3 notki wciągu dnia .. ale musze to z siebie wyzucic ... ~#~ Krzyczał na nią . Że dlaczego chciała zabić Uchihe i czerwonowłosą . Że...

hmm...co my tu dzisiaj mamy.. a no duzio mamy:D hehe 1 mama, 2 mama, 3.. :D :)) zart taki na wstep:P a tak powaznie to dziisaj wstep do glodowki mam;) a jutro...

No i tak mija 17 tydzien ciazy a moje male cos slabo kopie albo ja nie umiem odróznic babelków gazu od figlasów. Ostatnio tez caly czas cos mi sie sni i to kilka snów...

W piatek i sobote mialam egzaminy w szkole. Takie na koniec 1-szego półrocza...Wszystko zaliczylam.Z biologi mam na koniec semestru 3, za prace pisemna dostlam 4 a...

Znow poniedzialek, weekend minol szybko, caly dzien przepracowalam, i ogolnie nic ciekawego sie nie zdarzylo, weszlam na bloga by zabic troche czas, niedlugo...

Jakk tam ?????Jakos mi sie nudzi wiec pisze :D:D fajnie nie ?? W czwartek był w szkole konkurs koled i zajelismy 3 miejsce i dostalismy 6 z religii ;p;p Fajnie...

strony:1 2 ..7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ..43 44

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Zrobilam ‹› gdzie mieszka justin bibet ‹› mio ‹› czarownica ‹› kody na nk pet party na kase ‹› ira zespol ‹› Senna fatamorgana ‹› rok ‹› site ch ‹› jestes jak powietrze ‹› wszystkiego ‹› ruletka systemy ‹› Naruto i minato story ‹› and a super men ‹› przyjaciele ‹› alien planet escape ‹› sex z spiaca mama ‹› newsy-Justin biber koncerty w polsce ‹› kady na Pet Party ‹› piosenki dzastina ‹› sakura i naruto w szkole ‹› cheap ‹› avki site ‹› Nagie 13latki ‹› w11 ‹› na 10 urodziny ‹› oral ‹› kody Pet Part ‹› obywatel ‹› znaczenie ‹› Agnieszka ‹› Magda M ‹› urodzinowe ‹› graphic ‹› dan runo ‹› ani ‹› okalistka exaited Agnieszka Drewnicka data urodzenia ‹› czekolada ‹› wedding ‹› nina ‹› opisy na ‹› stan ‹› Dr House ‹› sto lat ‹› spa ‹› star ‹› Widok ‹› tiny house escape ‹› sims ‹› męskie ‹› ludzie ‹› tak-sie-dzieje-gdy ‹› Www ‹› czarodziejka ‹› sad

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin