.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "justin przyjerzdrza do polski", strony 226 - 240 z 10623

Ello:*:* Juz nie umie sie doczekac jutra... wkoncu wracam do polski :) zobacze sie z przyjaciolmi... moze z Pawelkiem ::*:* ale dopiero o 18 mam samolot ale o 15...

Właśnie mija 10 lat od tej historycznej chwili, jaką było uka­zanie się na rynku pierwszej płyty Liroya - gdybym miał jakoś scharaktery­zować różnicę między...

Maryjo Królowo Polski módl się za nami Polakami! "...A obok krzyża Jezusowego stały: Matka Jego i siostra Matki Jego, Maria, żona Kleofasa, i Maria Magdalena....

Justin Timberlake- ur. 31 stycznia 1981 roku w Memphis, USA – amerykański piosenkarz i aktor, były wokalista popowego zespołu 'N Sync. Przyszedł na świat jako...

W finale Pucharu Polski w Kielcach Skra Bełchatów pokonała PZU AZS Olsztyn 3:0, choć wynik nie oddaje dokładnie tego,co działo się na boisku. Tym samym...

Mam doła i odeszła mi chęć jechania do Polski bo jestem chory niema już siły i ogulnie to czuje się fatalnie, pozdrawiam wszystkich (Kari sorry ze cię wtedy nie...

Mam doła i odeszła mi chęć jechania do Polski bo jestem chory niema już siły i ogulnie to czuje się fatalnie, pozdrawiam wszystkich (Kari sorry ze cię wtedy nie...

Hej wszystkim osobom odwiedząjacym mój blog,jak wam mineły święta Wielkanocne, mi nawet fajnie, już niemoge się doczekać kiedy pojade do Polski jeszcze zostało 15...

Justin Timberlake nazwał swoje fanki "szalonymi kobietami" i powiedział, że czasami się ich boi. Justin przyznał, że jest zszokowany tym, do czego są w stanie posunać...

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Potwierdziły się krążące od pewnego czasu plotki, że w zespole Blog 27 źle się dzieje. Uchodzące do tej pory za wielkie przyjaciółki dziewczyny rozstały się. Z...

Producent muzyczny piosenkarki, Timbaland błagał ostatnio Justina, aby pomógł mu odbudować karierę Britney. "Czuję jak ona strasznie cierpi. Naprawdę się tym...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin